Lijkwagen gespot

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Neeelz

Lijkwagen gespot

Bericht: # 92250Bericht Neeelz »

Niet helemaal Renault 4 :D , maar wel het vermelden waard!

Afgelopen vrijdagmiddag, A12 Gouda richting Utrecht. File. Op een gegeven moment zie ik in de verte twee "urnen" op het dak van een auto, een zwarte - vrij brede - auto. Lijkt een groot uitgevallen station, maar hoe dichter ik de wagen nader, hoe zekerder ik weet: ik zie een lijkwagen, DE lijkwagen zelfs: die van Paul!

Afbeelding

Man wat een bak is dat, en wat gaaf die vlammetjes die onder de bodem vandaan komen!
Na effe toeteren (Paul vroeg zich volgens mij af welke maloot dat nu weer was in zijn Scenic) toch maar doorgereden.
Keep 'm rolling Paul!
Een quatrelle is het wel!
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 92254Bericht R4F6GTX Automaat »

Ah, was jij die malloot... er wordt heel vaak getoeterd, waarschijnlijk de taal van maloten om te laten weten dat ze het een mooie auto vinden of zoiets, weet ik veel. Was dat een witte Scenic? Ook vele maken foto's onder het rijden. Als ik een euro kreeg voor elke foto die ervan gemaakt is kan ik een nieuwe lijkwagen kopen :)
Auto is niet zwart maar donker-paars-metallic-zonder-de-blanke-lak-dus-heel-dof...
Van hier naar Hillegom, en van daar uit weer naar België... die dag 400+ km gereden. Liever in de Cadillac dan zo'n trip met een Riooltje 4
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Neeelz

Bericht: # 92268Bericht Neeelz »

R4F6GTX Automaat schreef:... Was dat een witte Scenic? Ook vele maken foto's onder het rijden.
Lichtgroen, en camera lag net buiten handbereik...
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 92275Bericht R4F6GTX Automaat »

Neeelz schreef: Lichtgroen...
dan was het een andere maloot... of het geluid kwam ergens amders vandaan. Ik heb ook geen idee of ik je kan herkennen > heb ik je al ooit ontmoet?
Neeelz

Bericht: # 92278Bericht Neeelz »

Nope, nog niet ontmoet, maar ik stak ook nog mijn duim op, dus misschien gaat er nu een belletje rinkelen? Achterin nog mijn zoontje in zijn kinderstoel...
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 92290Bericht R4F6GTX Automaat »

Nee, niet echt. Je rijdt dan ook in een soort auto waar ik helemaal niet naar kijk dus ook niet wie erin zit... :roll:
Plaats reactie