Ik had gisteren toch al een lekkere dag na zo'n fantastisch Lowlandsweekend.
Maar als toegift spotte ik vanuit mijn rood-wit-groene leen-F4 om te beginnen twee keer een vanillegele Estafette vlakbij Biddinghuizen. Ook op Lowlands geweest zeker? Daarna reed ik door naar Friesland om een imperial op te halen.
Bij Emmeloord stond een blauwe F6 bij een bedrijf langs de A6.
Als laatste spotte ik de witte Savane die lillywashere waarschijnlijk ook zag. Rond 13:00u. op de A12 bij De Meern, richting Utrecht.
Okido,
ik ben gisteren teruggereden uit Polen, ben ook in Berlijn geweest, in Wroclaw, Krakow, Warschau en zelfs in Kiev en L'viv. Ik heb een blauwe nederlandse F6 gezien in Krakow, en verder in Berlijn en ergens in Polen twee lokale R4tjes. Was jij dat, met die blauwe F6? Ik was met een donkerblauwe L.
In Oekraine heb ik er verder helemaal geen gezien, maar daar was ik ook niet vanuit gegaan.
Dus, 5000km rijden en maar 3 R4tjes, das ook niet veel...
Mijn eerste auto: Renault 4 GTL, 1984
Daarna: Renault 4 L uit 1990
Nu: Renault 4 F4 uit 1974
vandaag op de UT een groene 4F6, op de hengelosestraat de 4 van Dirk (mag wel weer gewassen worden ) en bij RKSV Vogido op de tegelerweg een rode (Akko??? )
Automobielen: Blauwe Volvo 245 uit 1979 Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967 Renault FUEGO GTL 1983 Grijs Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage