Rode kaart

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Don Tom

Rode kaart

Bericht: # 91630Bericht Don Tom »

Ja, mannen, de Viere heeft een rode kaart gekregen op de keuring. Nadat de madam met een hamer op de achterophanging had zitten kloppen, kon je hem helemaal afpellen door de roest. Nu maar even plaat binnengestuurd en na mijn spoedcursus carroserie en mechaniek zal ik er eens aan beginnen prutsen. fff. Keuring... Waarom toch?
RenaultVierWiel

Re: Rode kaart

Bericht: # 91631Bericht RenaultVierWiel »

Don Tom schreef:Ja, mannen, de Viere heeft een rode kaart gekregen op de keuring. Nadat de madam met een hamer op de achterophanging had zitten kloppen, kon je hem helemaal afpellen door de roest. Nu maar even plaat binnengestuurd en na mijn spoedcursus carroserie en mechaniek zal ik er eens aan beginnen prutsen. fff. Keuring... Waarom toch?
Ja, Don Tom, voor de broodnodige veiligheid voor jezelf en andere weggebruikers. Leve de keuring!
Mark4GTL
Contacteer:

Re: Rode kaart

Bericht: # 91649Bericht Mark4GTL »

RenaultVierWiel schreef:
Don Tom schreef:Ja, mannen, de Viere heeft een rode kaart gekregen op de keuring. Nadat de madam met een hamer op de achterophanging had zitten kloppen, kon je hem helemaal afpellen door de roest. Nu maar even plaat binnengestuurd en na mijn spoedcursus carroserie en mechaniek zal ik er eens aan beginnen prutsen. fff. Keuring... Waarom toch?
Ja, Don Tom, voor de broodnodige veiligheid voor jezelf en andere weggebruikers. Leve de keuring!
Niet helemaal mee eens.
Soms zijn die keurmeesters wel aan het mekkeren over kleine dingetjes...
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage

Oldtimeridioot...

http://www.mijnrenault4.nl
Plaats reactie