Ik heb de krantenbak even doorgesnuffeld. Er worden er niet veel aangeboden. Ik heb het dan wel over de hele regio en dat loopt van Bordeaux tot Limoge !!!! Ga uit van prijzen tussen 500 en 1500 van particulieren en tot 2500 bij handelaren. Ze zijn dan wel goedgekeurd (die laatste) maar geen garantie denk ik in welke staat. Er wordt niet zo op de carrosserie gelet. Ik heb ook op internet gekeken. google maar eens op r4f4 a vendre of occasion (kwam ook een leuke sinpar tegen !!!)
Kijk hier maar eens
http://www.carawoman.com/zonecar/webaca ... 4%20Sinpar
Je kunt ook andere auto's kiezen.
Al met al denk ik samen met vervoer kun net zo goed in Nederland kopen !! Of je moet een echt mazzeltje hebben
r4f4 zoeken in nl of frankrijk?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- lesmagnacs
- Contacteer:
in nederland kopen is natuurlijk alltijd makkelijker.lesmagnacs schreef:Ik heb de krantenbak even doorgesnuffeld. Er worden er niet veel aangeboden. Ik heb het dan wel over de hele regio en dat loopt van Bordeaux tot Limoge !!!! Ga uit van prijzen tussen 500 en 1500 van particulieren en tot 2500 bij handelaren. Ze zijn dan wel goedgekeurd (die laatste) maar geen garantie denk ik in welke staat. Er wordt niet zo op de carrosserie gelet. Ik heb ook op internet gekeken. google maar eens op r4f4 a vendre of occasion (kwam ook een leuke sinpar tegen !!!)
Kijk hier maar eens
http://www.carawoman.com/zonecar/webaca ... 4%20Sinpar
Je kunt ook andere auto's kiezen.
Al met al denk ik samen met vervoer kun net zo goed in Nederland kopen !! Of je moet een echt mazzeltje hebben
maar dan moet er wel iets te koop zijn wat je ziet zitten.(en kan betalen)
maar als ik nu op een franse site iets zie, weet ik in iedergeval wat er ongeveer nog bij komt.
de carrosserie hoeft ook niet perfect te zijn. doffe lak is ook niet zo erg.
en weer bedankt voor de info

- lesmagnacs
- Contacteer: