Examentijd = surftijd. Dan kom je af en toe dingen tegen. Blijkbaar (en ik heb het hier nog niet gelezen) is er een gloednieuw 4tjes-magazine. Iemand al iets van gehoord?
Grappig, het plaatje in het eerste bericht is automatisch vervangen door een nieuwe. Het tweede nummer van 4L Magazine is namelijk uit!
Ik vertrek binnenkort naar Frankrijk, voor geïnteresseerden kan ik wel een paar exemplaren meenemen.
Nee, dat werd er geboden. Hij bood ze voor 1 of 2 euro aan naar ik meen.
Overigens heb ik het genoegen de eindredacteur en een fotograaf dit weekend op de stoep te krijgen, voor fotografeerwerk. Geloof dat Super en Parisienne ze met name interesseren. In dit nummer (hopelijk werkt mijn abonnement inmiddels en ligt nr. 2 deze week in de bus) dus een 3 en een Plein Air. Smullen!
Renault Classique schreef:Er zit op korte termijn een tripje naar La Douce France in de planning. Ik zal eens kijken of ik een paar exemplaren kan scoren.
Breng je ook een huizen-aanbod-boekje mee plieze...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Er is ook een ander blad wat Mythique R4 heet. Hier worden de bijbehorende miniatuur auto's los verkocht via Marktplaats.
Zie hier voor meer info. In het Frans, dat wel.
Voor beide bladen is eBay een aandrader. Mythique wordt op marktplaats voor 15 euro aangeboden terwijl het op eBay vanaf 0,01 if 1,00 euro wordt aangeboden. Het laatste 4L Magazine staat voor die eerste prijs inmiddels ook te koop.