R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
"Leuke tekst op de achterruit; Ik bin wa oald, mer nog nich meu..."
Dat is opa viertje zoals hij door zijn 13 kleinkinderen wordt genoemd....
verder afelopen zaterdag op de ring bij zwolle een blauw vietje met kenteken 68-..-kd. volgorde kan iets anders zijn. was net te donker om goed naar binnen te kunnen gluren.
Dat is opa viertje zoals hij door zijn 13 kleinkinderen wordt genoemd....
verder afelopen zaterdag op de ring bij zwolle een blauw vietje met kenteken 68-..-kd. volgorde kan iets anders zijn. was net te donker om goed naar binnen te kunnen gluren.
Lilly 2.0, Biggo en project Lilly...
-
Twee bijzondere spots gedaan:
Ten eerste een heuse F4 Sinpar in Groningen. Donkergroen, in gave staat, en met meest recente kentekencombinatie (drie letters).
Ten tweede deze GTL op een evenement in Duitsland. Als nieuw met perfecte metallic lak. Gek genoeg zat er het oude type dashboard in.
Twee viertjes om heel hebberig van te worden iig.

Ten eerste een heuse F4 Sinpar in Groningen. Donkergroen, in gave staat, en met meest recente kentekencombinatie (drie letters).
Ten tweede deze GTL op een evenement in Duitsland. Als nieuw met perfecte metallic lak. Gek genoeg zat er het oude type dashboard in.
Twee viertjes om heel hebberig van te worden iig.

Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
-
- Contacteer:
In de Postbus 51 Reclame over de BOB. (Bewust Onmeunig Bezopen
)
aan het eind zie je eerst de voorkant en later het gehele 4-tje

aan het eind zie je eerst de voorkant en later het gehele 4-tje
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Oldtimeridioot...
-
Nee, toen ik met camera terugkwam was de parkeerplaats leeg 
Over bijzondere spots gesproken, m'n ouders meldden vanuit zuid-Frankrijk dat ze een Rodeo 6 1300 zagen rijden. Nou ja, zo nauwkeurig was het bericht niet, maar het was precies hetzelfde model als de mijne, dus dat kan niet missen

Over bijzondere spots gesproken, m'n ouders meldden vanuit zuid-Frankrijk dat ze een Rodeo 6 1300 zagen rijden. Nou ja, zo nauwkeurig was het bericht niet, maar het was precies hetzelfde model als de mijne, dus dat kan niet missen

Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
Vrijdagavond in the A-team (je moet toch wat) werd de LeCar (maar ik geloof dat alle vijfjes in America als Renault Lecar verkocht werden en niet als renault 5, maar goed) van dat vrouwtje om erg onduidelijke redenen omgebouwd tot pantservoertuig.
Het autotje was in ieder geval vaak en goed in beeld en eindigede volgens goed gebruikt op zijn kop in de berm
Het autotje was in ieder geval vaak en goed in beeld en eindigede volgens goed gebruikt op zijn kop in de berm
- cees en jantine
-
- Contacteer:
shit, die heb ik gemist. Welke aflevering (en/of datum) was dat.
Automobielen:
Oldtimeridioot...
Oldtimeridioot...
- cees en jantine
- Boerammetje
- Contacteer:
- Luke Duke
- Contacteer:
Dat zou best wel eens kunnen.. Ik heb mijn F4 in januari geimporteerd en heb ook zo'n nieuw kenteken (13-VDR-7). Wat overigens voor een hoop verwarring zorgt bij veel mensen.. Zo ook laatst bij de veldwachter die mij er voor moest aanhouden..Boerammetje schreef:De RDW site vermeldt een gewoon kenteken als laatst uitgegeven. Zijn de nieuwe kentekens er alleen nog voor de bestelauto's?Ten eerste een heuse F4 Sinpar in Groningen. Donkergroen, in gave staat, en met meest recente kentekencombinatie (drie letters)