DAF 55 motor in R4
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
sorry, ik las je verhaal net nog eens over, ik had wat te veel op diverse posten zitten lezen en haal enkele verhalen door elkaar..
je kunt het dafblokje prima gebruiken voor onderdelen, of zelfs ombouwen om in je renaultje te hangen.
wat je er precies allemaal aan moet doen weet ik je zo niet te vertellen maar elk onderdeel uit het dafblok is als ik me niet vergis identiek aan dat uit het renaultblok.
ik was in de veronderstelling dat je het wou doen om meer vermogen (meer pit) in je renaultje te krijgen.
(als je daar in frankrijk nog knappe dafspullen tegen komt...geef dan even een seintje)
je kunt het dafblokje prima gebruiken voor onderdelen, of zelfs ombouwen om in je renaultje te hangen.
wat je er precies allemaal aan moet doen weet ik je zo niet te vertellen maar elk onderdeel uit het dafblok is als ik me niet vergis identiek aan dat uit het renaultblok.
ik was in de veronderstelling dat je het wou doen om meer vermogen (meer pit) in je renaultje te krijgen.
(als je daar in frankrijk nog knappe dafspullen tegen komt...geef dan even een seintje)
- lesmagnacs
- Contacteer:
Hoi ,
Geen probleem ik ga de DAF motor er uithalen en de kop omzetten Het moet dan lukken. Het blijkt dat bij de DAF het blok er andersom in zit dan bij de Renault en dat alleen de kop en nokkenas overgezet moeten worden om er voor te zorgen dat de vin etc. aan de goede kant komen. Moet te doen zijn. Volgens mij kun je zo alles wat nog in die 55 zit komen ophalen. Is maar 1100 km rijden (-; Ik kom pas volgend voorjaar weer naar Nederland, maar kan veel meenemen (Renault Master 2H2L).
Groeten,
Cees
Geen probleem ik ga de DAF motor er uithalen en de kop omzetten Het moet dan lukken. Het blijkt dat bij de DAF het blok er andersom in zit dan bij de Renault en dat alleen de kop en nokkenas overgezet moeten worden om er voor te zorgen dat de vin etc. aan de goede kant komen. Moet te doen zijn. Volgens mij kun je zo alles wat nog in die 55 zit komen ophalen. Is maar 1100 km rijden (-; Ik kom pas volgend voorjaar weer naar Nederland, maar kan veel meenemen (Renault Master 2H2L).
Groeten,
Cees
en anders kom ik wel langs zodra ik een ritje frankrijk of spanje heb ....
die kans is zomaar aanwezig als ik www.deautokoerier.nl opstart (sluipreclame hihi)
kan je eens een foto plaatsen van de daf ?
die kans is zomaar aanwezig als ik www.deautokoerier.nl opstart (sluipreclame hihi)
kan je eens een foto plaatsen van de daf ?
- lesmagnacs
- Contacteer:
Ik ga van de week even bij die vriend van me langs. De DAF staat gewoon in het land en de koeien lopen er omheen. (echt waar) Hij heeft ook nog twee hele oude peugeotjes staan. Met van die ronde spatborden. De foto komt er dus aan. (kan even duren hoor)
Leuke site trouwens, zelf gemaakt ??????
Groeten,
Cees
Leuke site trouwens, zelf gemaakt ??????
Groeten,
Cees
Laatst gewijzigd door lesmagnacs op di jun 19, 2007 8:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- lesmagnacs
- Contacteer:
- lesmagnacs
- Contacteer:
Hoi hij heeft 3 Peugeots 403. Twee zijn er goed voor onderdelen of als je erg enthousiast bent voor restauratie eventueel nog wel geschikt. De derde is een mooie. Veel chroomwerk en prima op te knappen.
Twee hebben een dieselmotor en 1 een benzinemotor. Hij verkoopt ze alleen per twee of drie voor één prijs. Zo ver ik begrepen heb heeft hij nog niet echt een bedrag in zijn hoofd en gaat er over nadenken. Wie weet als er een leuk bedrag geboden wordt dat ze meegenomen kunnen worden. Fotootjes ga ik waarschijnlijk vrijdag maken.
Groeten,
Cees
Twee hebben een dieselmotor en 1 een benzinemotor. Hij verkoopt ze alleen per twee of drie voor één prijs. Zo ver ik begrepen heb heeft hij nog niet echt een bedrag in zijn hoofd en gaat er over nadenken. Wie weet als er een leuk bedrag geboden wordt dat ze meegenomen kunnen worden. Fotootjes ga ik waarschijnlijk vrijdag maken.
Groeten,
Cees
lesmagnacs . . is dit bij jou in de omgeving ?
klik hier voor de daf in frankrijk
zo ja .. laat het me even weten
klik hier voor de daf in frankrijk
zo ja .. laat het me even weten
- lesmagnacs
- Contacteer: