Tja heb je net het ene probleem opgelost krijg je de volgende...
de R4 rookt blauw..dus er wordt olie verbrandt
![:evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
vooral als hij even stationair heeft staan te draaien of als je afremd op de motor..
ik gok erop dat de klepsteelrubber versleten zijn. dus dat wordt een kop revisie..helaas.
ook mijn turbo lijkt zijn beste tijd gehad te hebben. bij stationair draaien draait ie niet mee en er zit speling op..
oftewel dat wordt weer een mooi kostenplaatje...waarvoor op het moment geen geld voor is.
weet iemand wat het reviseren van een cilinderkop ongeveer kost? nieuwe geleider en rubbertjes, eventueel nieuwe kleppen en zittingen. en misschien ook nog vlakken.
waarschijnlijk ga ik veel zelf doen, maar het is altijd handig om te weten..
De turbo ga ik ook zelf overhalen, dat is niet zo moeilijk om te doen..
@Paul, jij had ook blauwe walmen uit de auto..ben jij er nog achtergekomen wat dat was?
groet
cees