Heb van Joep een alpine blok overgenomen (die van Harry kwam oorspronkelijk) waar ik nog een aantal onderdelen van mis/tekortkom..
Ik mis een startmotor en dynamo bv.
Nu las ik al in een Topic dat ik de GTL dynamo kon gebruiken maar dat ik hem met een opvulplaatje goed moet uitlijnen voor de poelie, maar is ie daadwerkelijk 'sterk/zwaar' genoeg?
Zelfde geld voor de startmotor, kan ik die ook gewoon overzetten van mijn GTL? en de bobine?
Verder heb ik er een tweetraps weber op zitten die blijkbaar van een volvo 340 komt ( weber 32 DIR 83) kan iemand me uitleggen waar de letters en het LAATSTE getal voor staan?
JanSan, op je foto's staat jou carb precies 180 graden gedraait als de mijne op mijn inlaat spruitstuk, was dat nodig ivm gaskabels etc..? of maakt het geen bal uit? Kan je me zowiezo een foto sturen/plaatsen van hoe jij je gaskabel hebt bevestigt op je carb/kleppendeksel, bij mij ontbreekt dat gedeelte ook namelijk, dan weet ik waarnaar ik moet zoeken..
Oh en die Weber is een tweetraps carb, nu heb ik geen chokeplaatje in de tweede kamer, lijkt mij dat dat ook niet nodig is omdat ie toch pas laat 'inkickt' maar toch... iemand?
Verder nog gezocht: 4x rubbers voor mijn bougie-buisjes en een radiateur (met dubbele fan)
Oh ooknog: hoort er een pakking te zitten tussen versnellingsbak en koppelingshuis? Staat me bij dat het 'droge' platen/veerplaten zijn dus daarom misschien niet nodig, maar weet het niet zeker.
bedankt alvast! Degelijke research zal zeker schelen in tijd (lees frustratie) bij het klussen