één-dags-kenteken i.c.m. verzekering
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
één-dags-kenteken i.c.m. verzekering
ik ga binnenkort met ons Frans viertje naar het RDW voor de keuring voor het kenteken + een apk.
Nu kan ik hiervoor bij het RDW een 1-dags-kenteken aanvragen, maar voor deze dag moet ik ook een verzekering regelen.
Heeft iemand ervaring hiermee en kan iemand me een maatschappij aanraden voor zo`n verzekering?
Alvast bedankt voor de tips en het meedenken!
Nu kan ik hiervoor bij het RDW een 1-dags-kenteken aanvragen, maar voor deze dag moet ik ook een verzekering regelen.
Heeft iemand ervaring hiermee en kan iemand me een maatschappij aanraden voor zo`n verzekering?
Alvast bedankt voor de tips en het meedenken!
-
Ik doe dat altijd bij mijn gewone verzekering, daar waar de auto ook verzekerd gaat worden als ie een NL kenteken heeft..
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
3 in 1?
Invoeren, APK en ..?..
Ik heb voor de 5 ook mijn normale tussenperzoon een 1-dags verzekering laten regelen, daarna toen hij glansrijk door de keuring was gekomen slechts 1 belletje gegeven dat hij volledig in de verzekering mocht en klaar.
Voor die ene dag mag je zelf je platen maken. zwarte letters op witte achtergrond. Ik heb daarvoor een boete gekregen door een overijverige agent die ze niet goed genoeg vond (mooi wit karton, duidelijke letters, geplastificeerd en op de goede plaats opgehangen (niet achter het raam)
UIteindelijk heeft hij me gelijk moeten geven (een aantal dagen later na overleg) het mag dus wel.
Invoeren, APK en ..?..
Ik heb voor de 5 ook mijn normale tussenperzoon een 1-dags verzekering laten regelen, daarna toen hij glansrijk door de keuring was gekomen slechts 1 belletje gegeven dat hij volledig in de verzekering mocht en klaar.
Voor die ene dag mag je zelf je platen maken. zwarte letters op witte achtergrond. Ik heb daarvoor een boete gekregen door een overijverige agent die ze niet goed genoeg vond (mooi wit karton, duidelijke letters, geplastificeerd en op de goede plaats opgehangen (niet achter het raam)
UIteindelijk heeft hij me gelijk moeten geven (een aantal dagen later na overleg) het mag dus wel.
-
Nee, kenteken krijg je thuisgestuurd, meestal een dag of 3 later en dan moet je zelf nog de nummerborden laten maken dus je kan niet meteen legaal naar huis rijden.GijSsie schreef:het zal waarschijnlijk makkelijker zijn om ergens een autotransporter/ambulance te regelen...
De terugweg mag je dan zelf rijden(als het goed is)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Het is toch veel verstandiger de 4 al voor de RDW in de verzekering te hebben, Henk den Uil bijvoorbeeld. Schort de verzekering op in de tijd dat de wagen op eigen grond stilstaat, maar voor die € 60 op jaarbasis zou ik niet moeilijk doen.
Stel dat er iets gebeurt..., een ongeluk zit in een klein hoekje.
Inderdaad met eigen geknutselde platen naar de RDW, maak er gewoon Amerikaanse platen van, die passen op een A4 en dan zit het blauwe vlakje er ook op, beetje stoeien met de letters/cijfers.
Succes, Rudi.
Stel dat er iets gebeurt..., een ongeluk zit in een klein hoekje.
Inderdaad met eigen geknutselde platen naar de RDW, maak er gewoon Amerikaanse platen van, die passen op een A4 en dan zit het blauwe vlakje er ook op, beetje stoeien met de letters/cijfers.
Succes, Rudi.
nou, ik ben eruit...
ik ben via een verzekeringsmaatschappij terecht gekomen bij [url] www.gbr.nl [/url]
Hier kan ik voor 75 euro een verzekering krijgen op een auto zonder NL kentekenbewijs voor 15 dagen
.... Je vraagt het aan en de volgende dag heb je een groene kaart in huis.
Dit bedrijf werkt hoofdzakelijk voor de export van auto`s, maar ze doen hetzelfde voor mensen die een auto willen importeren.
ik ben via een verzekeringsmaatschappij terecht gekomen bij [url] www.gbr.nl [/url]
Hier kan ik voor 75 euro een verzekering krijgen op een auto zonder NL kentekenbewijs voor 15 dagen

Dit bedrijf werkt hoofdzakelijk voor de export van auto`s, maar ze doen hetzelfde voor mensen die een auto willen importeren.
Je bedoelt waarschijnlijk http://www.grb.nl/ Het Groene kaarten Registratie Bureau.
Super 5 1.7 Turbo
Rodeo 6 1.4 Turbo
Twingo III 1.0
Twingo I 1.2
Rodeo 6 1.4 Turbo
Twingo III 1.0
Twingo I 1.2