restauratie in Polen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
restauratie in Polen
Misschien vloeken in de kerk, want de meesten hier halen lol uit het zelf restaureren van hun 4tjes maar toch de vraag:
Heeft iemand ervaring met of een mening over het laten restauren van je auto in Polen? Door de goedkope arbeid en het nog niet verplicht zijn tot gebruik van lakken op waterbasis schijnen ze daar auto's goed en goedkoop te restaureren er zijn zelfs nederlandse bedrijven die hem bij jou voor de deur ophalen en hem een paar weken later compleet gerestaureerd terug komen brengen.
www.hlmtrade.nl
www.firstfloor.nl
iemand een ervaring/mening? Ik ben benieuwd
Heeft iemand ervaring met of een mening over het laten restauren van je auto in Polen? Door de goedkope arbeid en het nog niet verplicht zijn tot gebruik van lakken op waterbasis schijnen ze daar auto's goed en goedkoop te restaureren er zijn zelfs nederlandse bedrijven die hem bij jou voor de deur ophalen en hem een paar weken later compleet gerestaureerd terug komen brengen.
www.hlmtrade.nl
www.firstfloor.nl
iemand een ervaring/mening? Ik ben benieuwd
HLM is in ieder geval snel! Ik heb ze gisteren om 22.00 uur een mailtje gestuurd met wat vragen en heb nu al antwoord!
Beste Brecht,
Voor strakmaken en spuiten, zonder eventueel laswerk, moet je rekenen op 2500 euro.
Voor het vervoer Loosdrecht, Gdansk, Loosdrecht, rekenen wij 250 euro. Daar kan je zelf niet voor op en neer rijden...
Mocht je door ons ook het interieur etc. willen laten verwijderen om te spuiten, dan zijn daar extra kosten aan verbonden.
Wij adviseren de normale verzekering door te laten lopen of evt. een extra verzekering af te sluiten.
Wij hebben geen prijslijst maar maken een specifieke offerte per auto. U ontvangt foto's van alle werkzaamheden. Wij garanderen een goed resultaat.
De auto brengen en 2 weken later ophalen kan.
Alle prijzen zijn exclusief BTW.
Als u nog vragen heeft hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet, kind regards,
Jord van der Linden
Beste Brecht,
Voor strakmaken en spuiten, zonder eventueel laswerk, moet je rekenen op 2500 euro.
Voor het vervoer Loosdrecht, Gdansk, Loosdrecht, rekenen wij 250 euro. Daar kan je zelf niet voor op en neer rijden...
Mocht je door ons ook het interieur etc. willen laten verwijderen om te spuiten, dan zijn daar extra kosten aan verbonden.
Wij adviseren de normale verzekering door te laten lopen of evt. een extra verzekering af te sluiten.
Wij hebben geen prijslijst maar maken een specifieke offerte per auto. U ontvangt foto's van alle werkzaamheden. Wij garanderen een goed resultaat.
De auto brengen en 2 weken later ophalen kan.
Alle prijzen zijn exclusief BTW.
Als u nog vragen heeft hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet, kind regards,
Jord van der Linden
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Enkele ervaringen weet ik wel, al heb ik ze niet persoonlijk meegemaakt (want ik doe alles liever zelf).
1: Een '60er amerikaanse auto, helemaal strak gemaakt, deuken vakkundig
weggewerkt met kilo's plamuur, goed gespoten, heel strak, maar nu na 2 jaar vaak buiten in de zon gestaan met af en toe een regenbui begint de plamuur te scheuren en hier en daar vertonen zich bruine vochtplekken.
2 Een grote oude Gestapo Cruiser (Mercedes), door de eigenaar persoonlijk weggebracht voor restauratie, krijgt de eigenaar te horen dat het cultureel erfgoed is voor Polen dus die wagen krijgt hij niet meer terug, zogenaamd door de autoriteiten in beslag genomen. Nou zullen we daar weinig last mee hebben als het om een R4tje gaat maar toch, het idee alleen al.
3 een soort gelijk iets speelt zich nu af met een '56er Oldsmobile. Deze komt ook maar niet terug en de beloofde foto's schijnen van een andere soortgelijke wagen te zijn. Daarbij is uitdrukkelijk gevraagd de auto helemaal kaal te maken maar daar hebben ze nou net "vergeten" foto's van te nemen... oude amerikaanse autolak gaat niet samen met modernere lakken dus krijg je een krakkeleej (nieuwe spelling) ondergrond
Maar 2500 voor een R4tje? lijkt me erg duur... kan hier ook voor dat geld lijkt me.
Maarre, de Polen komen toch massal naar hier, hoeven zich niet aan te passen dus kunnen ze hier toch ook je auto op spuiten? Poolse vrachtwagenchauffeurs mogen harder rijden dan de colega NL chauffeurs want die begrijpen toch niks van de uitleg van de politie (was enkele maanden geleden in het nieuws) etc
1: Een '60er amerikaanse auto, helemaal strak gemaakt, deuken vakkundig

2 Een grote oude Gestapo Cruiser (Mercedes), door de eigenaar persoonlijk weggebracht voor restauratie, krijgt de eigenaar te horen dat het cultureel erfgoed is voor Polen dus die wagen krijgt hij niet meer terug, zogenaamd door de autoriteiten in beslag genomen. Nou zullen we daar weinig last mee hebben als het om een R4tje gaat maar toch, het idee alleen al.
3 een soort gelijk iets speelt zich nu af met een '56er Oldsmobile. Deze komt ook maar niet terug en de beloofde foto's schijnen van een andere soortgelijke wagen te zijn. Daarbij is uitdrukkelijk gevraagd de auto helemaal kaal te maken maar daar hebben ze nou net "vergeten" foto's van te nemen... oude amerikaanse autolak gaat niet samen met modernere lakken dus krijg je een krakkeleej (nieuwe spelling) ondergrond
Maar 2500 voor een R4tje? lijkt me erg duur... kan hier ook voor dat geld lijkt me.
Maarre, de Polen komen toch massal naar hier, hoeven zich niet aan te passen dus kunnen ze hier toch ook je auto op spuiten? Poolse vrachtwagenchauffeurs mogen harder rijden dan de colega NL chauffeurs want die begrijpen toch niks van de uitleg van de politie (was enkele maanden geleden in het nieuws) etc
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad