R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Boerammetje
- Contacteer:
Is er iemand die mijn wijlen 36-39-JV heeft aangeschaft? Ik zag op de RDW-site dat de auto 7 april jl. van eigenaar is veranderd. Kan de auto alleen maar ten goede komen, tenzij ze nu gesloopt wordt natuurlijk...
En dan nog eens wat: ook de droom-4 uit mijn kinderjaren, 33-50-EH staat nog steeds geregistreerd. Wie is daar de gelukkige eigenaar van?
En dan nog eens wat: ook de droom-4 uit mijn kinderjaren, 33-50-EH staat nog steeds geregistreerd. Wie is daar de gelukkige eigenaar van?
- Boerammetje
- Contacteer:
mooi groen in rhoon!
Hallo,
Gisteren na een dagje werken op weg naar huis een bijzonder groene tl gespot. Kwam mij van achteren te gemoed op de A15, passeerde achterlangs en schoot door naar links, richting dordt.
Mijn oren hoorde iets wat vrij grof klonk, dat was wat mijn aandacht trok. De groene zoefte verder op de linker baan, om te verdwijnen. Mooi man, bijna kwijlend zat ik me te schamen in mijn leasegebakje... een citroen c2, ssst
Het geronk bleef een blauwe 308 ferrari, model magnum!
Van het weekend eens mijn chassis aanpakken en die oranje maar opknappen. ik wil het leven 4'n!
Tuut tuut
(Vanuit 's Gravenzande, pfff)
Gisteren na een dagje werken op weg naar huis een bijzonder groene tl gespot. Kwam mij van achteren te gemoed op de A15, passeerde achterlangs en schoot door naar links, richting dordt.
Mijn oren hoorde iets wat vrij grof klonk, dat was wat mijn aandacht trok. De groene zoefte verder op de linker baan, om te verdwijnen. Mooi man, bijna kwijlend zat ik me te schamen in mijn leasegebakje... een citroen c2, ssst
Het geronk bleef een blauwe 308 ferrari, model magnum!
Van het weekend eens mijn chassis aanpakken en die oranje maar opknappen. ik wil het leven 4'n!
Tuut tuut
(Vanuit 's Gravenzande, pfff)
Een weekje in Frankrijk vertoefd en dit is t resultaat
http://www.flickr.com/photos/7618004@N0 ... 069591481/
Nog wel wat meer 4tjes gezien: 1 rode op trailer(richting belgie/nederland?), 3 witte, 2 oranje teilhols, verscheidene f4's in allerlei kleuren en verscheidene blauwe GTL's
En een zeer gave poepbruine dauphine

Nog wel wat meer 4tjes gezien: 1 rode op trailer(richting belgie/nederland?), 3 witte, 2 oranje teilhols, verscheidene f4's in allerlei kleuren en verscheidene blauwe GTL's
En een zeer gave poepbruine dauphine
Savane 1993 =D
-
op de terug weg van loenen nog een blauwe F6 op de A50 net voor de splitsing denbosch - eindhoven
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Gisteren bij afslag Diemen vanuit Amsterdam een gele F6, ook zag ik nog een heel lichtblauwe 4 in Bussum en achter CS in Amsterdam nog een donkerblauwe met een lichtblauwe sticker op de achterklep. Wat een feest was het gisteren!
Mijn eerste auto: Renault 4 GTL, 1984
Daarna: Renault 4 L uit 1990
Nu: Renault 4 F4 uit 1974
Daarna: Renault 4 L uit 1990
Nu: Renault 4 F4 uit 1974
-
-