Niet handig als je onderdelen verkoopt: vooraf na te laten te controleren of het wel goed is. Ik had aan iemand de voorruit beloofd die nog in een gtl zat. staan we daar samen klaar om hem er uit te halen. Komt er een ster onder het stof vandaan!
Nou ja, ik ken nog zo'n vaag verhaal. Onlangs ben ik van Hoorn naar Breda gereden voor een kenteken van yellowsub. Telefonisch had hij me op het hart gedrukt dat hij een prima kenteken had met platen, zonder bijzonderheden of onvolledigheden.
Na 2,5 uur rijden bleek eerst dat hij de platen niet kon vinden (wel een warhoofd die yellowsub). Toen zijn we maar richting de Brezan gegaan om eens te informeren naar de mogelijkheden van het maken van platen. Bleek dat er al eens eerder de kentekenpapieren kwijt waren geraakt. In dit geval wanneer ik dan platen zou laten maken zal er een 2 op de kentekenplaat komen. Dit had ik al telelonisch afgecheck bij yellowsub, want die ongein wilde ik niet!! Dus ik kon met onverrichte zaken weer terug naar Hoorn. Wel had hij nog een sleutelboek van de r9 voor me. Daar vroeg die pipo ook nog 10 euro voor. Best een aardige vent hoor, die Bart, alleen stukje verantwoordelijkheidsgevoel op dit gebied zou geen overbodige luxe zijn.
Iemand afkraken op een open forum is wel een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Bart heeft ook hele goeie momenten maar daar gelooft nu niemand meer in.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Heb er al eens mooie velgjes en allerlei andere onderdelen opgehaald. Maar na 2,5 uur rijden voor nisk wordt je wel narrig lijkt me.
wat is er trouwens mis met een duplicaatcode op je platen? Ik heb het noodgedwongen nu ook, is ff iets minder netjes, maar uiteindelijk haalt het niks uit toch? Platen zijn toch al leijk. Ik zou liever helemaal geen platen hebben.
Ach, dat overkomt de beste wel eens. En ik heb alweer een nieuwe geregeld (met dank aan Otogazzi). En deze schijnt geen ster te hebben
succes met erin zetten!
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Als ik inderdaad m'n stukje zo terug lees had ook ik meer verantwoordelijkheid moeten tonen. Echter, wat ik ook aangeef is dat Bart een prima vent is, en laten we het er maar ophouden dat iedereen z'n mindere momenten heeft (???).
Zo'n tweetje op m'n nummerplaat vind ik gewoon lelijk.
Yep, zou een optie zijn, alleen niet voor mij.
Dus als je nog wel een originele weet, compleet! een kenteken van een gtl oude type, dus van 78 tot 82. Later type mag evt. ook. Dan hou ik me aanbevelen.