is een poosje geleden een topic over geweest. Soms hebben mensen nog een ruimte liggen.... anders moet je een nieuwe aanschaffen. Het is gewoon vlakke ruit dus zo moeilijk zal t niet zijn.
En weet dat er ook een aantal in het magazijn in Loenen liggen.
En die zijn niet duur!
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Wat ie wel goed doet is mensen eerst aan het denken te zetten alvorens te gaan handelen. Dat de meeste mensen niet begrijpen wat er bedoeld wordt is wat anders(ik trouwens meestal ook niet)..en daarom weer vaak de vraag wat ie bedoeld..
In dit geval denk ik dat ie bedoeld eerst de pees eruit te halen voordat je de ruit eruit mept..
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
Mark4GTL schreef:
Dat denk ik ook,
maar hoe krijg je ineens zoveel sterren in je vooruit...
Als ik dat eens wist. Ik reed gewoon op de snelweg en opeens was het 'pang', met het eerder getoonde mozaïekje als resultaat. Geen steentje gezien en daarvoor leek er niks mis met de ruit. Misschien toch ergens een verborgen barst ofzo?
Roosje rijdt weer
Time flies like an arrow, fruit flies like a banana!
cees en jantine schreef:rodeo is vaak erg vaag met zijn omschrijvingen..
In dit geval denk ik dat ie bedoeld eerst de pees eruit te halen voordat je de ruit eruit mept..
En waar denk je dat 1 miljoen stukjes glas naar toe gaan als je die probeert te verwijderen.
Volgens de wet van impact en de zwaartekracht?
Alle kanten op. Dan is het handig om je ruit te hebben ingetapt oid, dan blijft de boel tenminste nog een beetje bij elkaar...
Automobielen: Blauwe Volvo 245 uit 1979 Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967 Renault FUEGO GTL 1983 Grijs Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage