
Gezien op Marktplaats, eBay e.d.
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Gezien in de Gelderlander (ik kreeg de tip van Eric Blok);
http://www.gelderlander.nl/arnhem/article1257509.ece
http://www.gelderlander.nl/arnhem/article1257509.ece
http://www.nando.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.cybox.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.autokenners.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
brecht schreef: De linker man duwt naar rechts en de rechter man naar links....


Deze net nog tegen gekomen op Hyves;
http://moomaa.hyves.nl/fotos/55361723/0/KRTG/
is te koop!
http://www.nando.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.cybox.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.autokenners.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hanz
- Berichten: 3210
- Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
- Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
- Contacteer:
Staat ook op Marktplaats: hier. Pas nog live zien staan in Rotterdam. Helaas is de huidige staat niet te vergelijken met de staat van het ding op de foto's. Let ook even op de naam van de bieder op Marktplaats en vergelijk die met de hyves-URL hierboven. Mijn eerste gedachte bij het zien van de advertentie was dan ook: hmmm.....Nando schreef:Deze net nog tegen gekomen op Hyves;
http://moomaa.hyves.nl/fotos/55361723/0/KRTG/
is te koop!
- Hanz
- Berichten: 3210
- Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
- Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
- Contacteer:
Hmm, daar biedt marktplaats andere methoden voor, zoals het opgeven van een prijs. En blijft natuurlijk nog dat de auto in kwestie er momenteel als een lijk uit ziet en niet te vergelijken is met de foto's. En dat dat taxatierapport daarmee irrelevant is geworden.brecht schreef:kan toch?
Maaike, alis mooma, heeft haar 4 te koop staan en heeft een openingsbod gedaan om alle prutsbiedingen maar gelijk af te wimpelen?
hallo
Zou iemand van u een enigzins objectiever beeld kunnen schetsen van de witte? Dit om te voorkomen dat ik blind van liefde, mijn schaarse vrije tijd mogelijk zou besteden aan deze mogelijk brok oud ijzer en heeeeel veel liefde. In plaats van de tijd te besteden aan mijn eigen collectie oud ijzer... en liefde natuurlijk!
tuut tuut
bart
tuut tuut
bart
- Boerammetje
- Berichten: 1539
- Lid geworden op: vr jan 25, 2002 2:00 am
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Bart, mag ik je daartoe van ganser harte uitnodigen?
Ik heb deze auto 3 jaar gelegen aan haar huidige bazin verkocht, daar ze vanwege de aanschaf van een Plein Air redundant was geworden, en daar de gewenste aanschaf van een DS mij tot dergelijke wanhoopsdaden deed komen.
Voor de auto was het ontegenzeglijk een doodvonnis, want de door jarenlange verspening van regen, sneeuw en vooral pekel gekoesterde restauratie uit '84 is behoorlijk teloorgegaan door het in de wind slaan van mijn advies en zelfs aanbod tot gratis binnenstallen.
Ik kreeg recentelijk foto's onder ogen waarop in ieder geval de 4 spatborden flink aan het roesten waren. Nu zijn die tegen geringe kosten nog wel te vervangen, maar de vraag is daarbij altijd of er nog iets is om ze tegenaan te schroeven. Als dat zo is is het vervolgens een kwestie van de hele auto laten spuiten en dan is het optiech wel weer een plaatje. Moet je voor 3 mille mee klaar zijn.
Als je geluk hebt heeft de ruim aangebrachte hoeveelheid waxoil de bodem beschermd tegen pekelinvloeden, maar een eerdere klacht van de basin "ik heb er 2 jaar mee door het zout gereden en nou is 'ie zomaar door gaan roesten -> ik voel mij bekocht" doet vermoeden dat een APK keuring niet zonder reden onverleend is gebleven.
Kortom: ga kijken, en red wat er te redden valt!
Het apparaat reed in ieder geval altijd verrukkelijk, startte altijd, en de kilometers zijn ontegenzeglijk de echte!
Ik heb deze auto 3 jaar gelegen aan haar huidige bazin verkocht, daar ze vanwege de aanschaf van een Plein Air redundant was geworden, en daar de gewenste aanschaf van een DS mij tot dergelijke wanhoopsdaden deed komen.
Voor de auto was het ontegenzeglijk een doodvonnis, want de door jarenlange verspening van regen, sneeuw en vooral pekel gekoesterde restauratie uit '84 is behoorlijk teloorgegaan door het in de wind slaan van mijn advies en zelfs aanbod tot gratis binnenstallen.
Ik kreeg recentelijk foto's onder ogen waarop in ieder geval de 4 spatborden flink aan het roesten waren. Nu zijn die tegen geringe kosten nog wel te vervangen, maar de vraag is daarbij altijd of er nog iets is om ze tegenaan te schroeven. Als dat zo is is het vervolgens een kwestie van de hele auto laten spuiten en dan is het optiech wel weer een plaatje. Moet je voor 3 mille mee klaar zijn.
Als je geluk hebt heeft de ruim aangebrachte hoeveelheid waxoil de bodem beschermd tegen pekelinvloeden, maar een eerdere klacht van de basin "ik heb er 2 jaar mee door het zout gereden en nou is 'ie zomaar door gaan roesten -> ik voel mij bekocht" doet vermoeden dat een APK keuring niet zonder reden onverleend is gebleven.
Kortom: ga kijken, en red wat er te redden valt!
Het apparaat reed in ieder geval altijd verrukkelijk, startte altijd, en de kilometers zijn ontegenzeglijk de echte!
mmm
dit verhaal doet me denken aan mijn 75 oranje schone!
maar dan is oranje veel mooier dan wit!
start altijd, loopt als een zonnetje, en nog strak in de lak.
mocht ze reageren of kijken op het forum graag een pm!
bodem roestig kan, maar gaten.... zie daarvoor een nette rode gtl was wc-jeroen...
tuut tuut
ik ben bijna 4-us vrij...
(RUDI!!! help me....)
maar dan is oranje veel mooier dan wit!
start altijd, loopt als een zonnetje, en nog strak in de lak.
mocht ze reageren of kijken op het forum graag een pm!
bodem roestig kan, maar gaten.... zie daarvoor een nette rode gtl was wc-jeroen...
tuut tuut
ik ben bijna 4-us vrij...
(RUDI!!! help me....)