Vanmiddag rond 16.15u op de Hooidrift (R'dam) reed een legergroene r4f6 die meestal in de Duyststaat staat me tegemoet. De blonde bestuurster seinde en zwaaide terug.
Om half 10 op de A1 bij Amersfoort een oranje 4 gespot. Puur automatisch gezwaaid en zelfs bijna getoeterd, maar dat heeft weinig zin in een avensis natuurlijk.....
Vanochtend op de A50 richting 's Hertogenosch, een rode GTL die in de mist een vrachtwagen was tegengekomen op niet zo'n fijne wijze.... Sterkte aan de bestuurder!
Jan-Geert schreef:Vandaag gele R4 ter hoogte van meppel op de a32. ik was undercover in mijn zus haar volvo
Dat was ik Het was de eerste (spannende) rit sinds ik de koppeling heb vervangen. Dus nog erg alert op rammeltjes, trillingen en controlelampjes maar het ging helemaal goed!
Vanmiddag een rooie GTL bij de Mac Drek bij Tilburg. Gister een mintgroene/appelgroene met een 2de serie grill en witte nummerborden, kwam van de grote weg af bij Motel Eindhoven. Hij zag mijn R4 niet...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Vanmiddag.. op de Ring van Dirksland zo'n creme.. (duidelijk overgespoten) R4tje.. prachtig..!!! bestuurder was een man met zwart haar... ik probeerde de bestuurder duidelijk te maken of tie wilde stoppen.. maar nee hoor.. reed vol gas (super heerlijk geluidje) !!door!! kwilde wat vragen over MIJN r4tje.. die stond net om de hoek.. waarschijnlijk heeft hij t niet gezien.. Jammer hoor!! kzag door alle commotie heen niet of hij een clubsticker had.. helaas.. dus kweet niet of de R4 bestuurder hier weleens komt.. wie weet..
Zelf heb ik wel een clubsticker.. waarschijnlijk van de vorige eigenaar.. helaas ben ik nog geen lid van de club.. mischien in de toekomst nog...