afvalverwijdering
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
afvalverwijdering
Vanochtend wat oud ijzer weggebracht. nog vlak van te voren een top-chop toegepast om het op de aanhanger te krijgen, lijkt me leuk om eens een keer wat zorgvuldiger te doen!

Is de uitgang van mijn loods ja, helaas foto met de camera van de telefoon gemaakt, dus niet zo mooi. Het tegenlicht op de vroege morgen (stond om 8 uur met de slijptol in mijn hand!) geeft het wel ook weer wat moois/mysterieus. En dat ie de witte gloed ook in rijdt...alsof je de spreekwoordelijke witte tunnel ziet en als snel op de eeuwige r4 hemel zal zijn...
herken ook de zwarte neus links.
de sleutel van de benzinedop was kwijt (evenals die van de deuren en het contact overigens...) dus daar zou je niet zo veel meer mee kunnen. Ik heb er op de andere gtl nog 1 zitten, zal een skijken of ik daar wel de sluetel van heb. Anders komt er binnenkort ook 1 van Pipo vrij (tenzij iemand die komt kopen, maar dat gaat niet gebeuren denk ik...)

de sleutel van de benzinedop was kwijt (evenals die van de deuren en het contact overigens...) dus daar zou je niet zo veel meer mee kunnen. Ik heb er op de andere gtl nog 1 zitten, zal een skijken of ik daar wel de sluetel van heb. Anders komt er binnenkort ook 1 van Pipo vrij (tenzij iemand die komt kopen, maar dat gaat niet gebeuren denk ik...)
neusje van een HY
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- cees en jantine
- cees en jantine
- cees en jantine
-
Re: afvalverwijdering
brecht schreef:Vanochtend wat oud ijzer weggebracht. nog vlak van te voren een top-chop toegepast om het op de aanhanger te krijgen, lijkt me leuk om eens een keer wat zorgvuldiger te doen!
Maar Brecht toch: een complete Plein Air (kijk maar eens goed naar de foto) bij het schroot gezet!
Kapitaalvernietiging (ongeveer 10.000 euro): dit is geen Rentmeesterschap!

Re: afvalverwijdering
Een echte DIY plein-airbrecht schreef: nog vlak van te voren een top-chop toegepast om het op de aanhanger te krijgen, lijkt me leuk om eens een keer wat zorgvuldiger te doen!