Ik heb in de "even voorstellen" rubriek al een tipje van de sluier opgelicht. Het idee is om een rondje grenzen van europa te doen, maar dan in de meest ruime zin van het woord. Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen met renault viertjes in het buitenland en onder wat extremere omstandigheden.
Wie o wie heeft wat leuke verhalen voor mij?
Dit viertje gaat kilometers maken
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Dit viertje gaat kilometers maken
Passion colors everything
kijk eens op de site van Sander (dukes of the desert op dit Forum) die is net terug van Dakar, waar ze met de oranje "general lee 4" heen zijn gereden. Jasper (JBeekmann) heeft een rondje MA
arokko gedaan dwars door woestijn en bergen heen. Zijn site "stofhappen.nl" is helaas uit de lucht. Er zijn ook wel al mensen van de Noord naar de Zuidkaap geweest, maar wie weet ik niet meer. Schoapke heeft vorig jaar 4000 km in een week naar Italie gedaan in een bijan afgeschreven 4 en dan is er natuurlijk de 4 van autoweek die meegedaan heeft aan Amderdam-Bejing rally, daar zal op de autoweek site best nbog wel wat van te vinden zijn. Of google eens op R4 en paris-Dakar. er hebben ooit twee Franse broertjes meegereden in een nogal geprepareerde 4..
succes!
arokko gedaan dwars door woestijn en bergen heen. Zijn site "stofhappen.nl" is helaas uit de lucht. Er zijn ook wel al mensen van de Noord naar de Zuidkaap geweest, maar wie weet ik niet meer. Schoapke heeft vorig jaar 4000 km in een week naar Italie gedaan in een bijan afgeschreven 4 en dan is er natuurlijk de 4 van autoweek die meegedaan heeft aan Amderdam-Bejing rally, daar zal op de autoweek site best nbog wel wat van te vinden zijn. Of google eens op R4 en paris-Dakar. er hebben ooit twee Franse broertjes meegereden in een nogal geprepareerde 4..
succes!
Mooi, zal ik zeker doen. Bedankt Brecht.
Ik ben vooral erg geinteresseerd in tips en trucs van mensen die met een R4 in het buitenland zijn geweest. Dus over gelode en minder schone benzine, over erg warm en erg koud weer, over reparaties aan de 4 in verwegistan en dat soort ongein.
Ik ben vooral erg geinteresseerd in tips en trucs van mensen die met een R4 in het buitenland zijn geweest. Dus over gelode en minder schone benzine, over erg warm en erg koud weer, over reparaties aan de 4 in verwegistan en dat soort ongein.
Passion colors everything
Nou, dat is wel wat langer geleden hoor. Maar idd naar Napels en terug.brecht schreef: Schoapke heeft vorig jaar 4000 km in een week naar Italie gedaan in een bijan afgeschreven 4 ...
Maar een viertje kan heel wat hebben. Heb al een keer een lekkende radiator gedicht met een ei [werkt echt] draadjes doorverbonden met van alles en nog wat wat langs de kant van de weg gevonden kan worden, van waterkraan naar waterkraan gereden met een lekke koppakking en zo nog een paar van die geintjes.
Hou de auto stevig, maar simpel. hij kan tegen tegen een stootje. voorkomen is beter dan genezen, maar anders na de dood de gladiolen.
Want als je toch de tijd hebt, kan je gerust een week lang je kop over een schuurpapiertje halen om um te vlakken toch

R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;