Alle moeren en bouten via het magazijn kopen.

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Neeelz

Alle moeren en bouten via het magazijn kopen.

Bericht: # 84366Bericht Neeelz »

Ik sprak zojuist een collega met een Triumph (tis jammer, ik weet het) , hij vertelde dat je alle bouten, moeren en schroeven voor die auto als een set kunt kopen: als je iets vervangt kan je ook meteen de schroef of bout vervangen door een nieuwe van het juiste formaat.
Zo'n hele set was niet zo duur.

Is het een idee (ja, inmiddels wel!) om dit ook voor onze R4 te doen? Dat je bijvoorbeeld bij het magazijn alle GTL bouten en schroeven in een keer kunt kopen? Of subsets als "alles onder de motorkap" of "alles van het chassis" of "alles om de spatborden te bevestigen" of "alles in het interieur". Dit alles uiteraard inclusief bijpassende speednuts danwel blikmoeren.
Is er belangstelling voor zoiets? Bestaat er een overzicht van al het bevestigingsmateriaal? Wat zou zoiets kosten?
Een quatrelle is het wel!
brecht
Contacteer:

Bericht: # 84372Bericht brecht »

Een overzicht is er. Folkert heeft alles vervangen voor aan zijn "trouwauto" en die lijst volgens mij ook in het topic daarover gezet. Die moet je dus zo weer bij de skiffy o.i.d kunnen bestellen, maar een groupbuy (word een populair woord hier op het forum!) heeft wel weer voordelen natuurlijk. Vraag is of het clubmagazijn daarin kan/wil investeren.
brecht
Contacteer:

Bericht: # 84374Bericht brecht »

hier staat ie

op pagina 10
Plaats reactie