Gisteren weer 4 uur op de A2 gereden en slechts een 4tje gespot een lichtblauwe GTL om +/- 16:30 bij de afslag Schoonhoven richting Utrecht.
Hij leek chrome bumpertjes te hebben en mooie gele lampjes.
Ik werk bij innogrow, zit op dat kantorenterreintje naast Mobach met al die lelijke blokken. K ga vaak met de trein, maar Pipo is ook regelmatig te spotten op de parkeerplaats, maar dat zie je weer net niet vanaf de weg.
haha... ik ben op vrijdag om 4 uur klaar dus heb je me waarschijnlijk net gemist..
heb deze f4 net dus deze week elke dag mee naar mn werk gegaan, maar zal voortaan ook wel regelmatig met de fiets blijven gaan want das ook maar een kwartiertjhe fietsen dus is mischien overdreven om met de auto te gaan...
'k ga binnenkort wel even een keer bij jullie op het parkeerterein spieken of ik je pipo kan spotten...
Mobach is keramiek idd... ik maak van die hele grote potten die ook bij ons voor staan..
jaa, ook een R4 gespot. Zo'n rare groene zoals die van Roelie, met clubsticker aan de voorkant, stond in Son aan de doorgaande weg. Ik reed met mijn F6 maar zag niks zwaaien of zo..
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Zojuist bij Lijst 0 op BNN, in de spiegeling van een glazen deur waardoor Sophie Hilbrand bij een reclamebureau naar binnen liep: een grijs/beige Viertje
Nu is de vraag of de eigenaar (m/v) van deze Vier ook Sophie Hilbrand heeft gespot