hallo,
Ik zag hier in de buurt een r4f6 te koop staan voor 'n spotprijsje ...
Nu hebben wij een r4f4.
Ik vraag me nu af of de motor, en nog tal van andere andere onderdelen van een r4f6 bruikbaar zijn voor een r4f4 (zoals motor vooral, dashboard,...) ???
Dat zou wel mooi van pas komen
mvg Mattias
over het algemeen wel. alleen de bodem is iets langer, maar voor de rest is alles redelijk over te zetten. soms past het alleen een beetje meoilijker zoals een 1100 van een F6 in een F4 met 850cc kan de handrem op de voorwielen wel in de weg zitten. Niet dat het niet past, maar is gewoon een beetje lastig
Mijn F4 heeft ook 1100 cc en een gtl bak, nog groter kan ook Jan San heeft er 1400 cc uit een Alpine in liggen.
Er is ooit een topic geweest over een site waar je per auto kon uitzoeken hoeveel er nog van op kenteken stonden, kan me hem alleen ff niet meer herinneren...... iemand wel?
Die van mij heeft ook een 1100cc motor erin liggen en is ook ex-postauto uit Frankrijk (heeft alleen geen gele kleur meer maar is dat ook nooit geweest)
met vriendelijke groet,
Henny Struik
Erg in mijn sas met mijn F4 Hippiemobiel (vroeger ook wel bekend als Flower Power F4)
mijn f4 is ook ingevoerd uit Frankrijk ( bouwjaar 1987) en heeft een 1100 motor.
Ook twee kleine raampjes aan de zijkant ( zijn dichtgemaakt) en girafon.
# Renault 4F4 (1987) Service wagen # Renault4 Rodeo # Estafette 1000 (1978) Camper # Estafette 800 (1973) bestel # 5 GT Turbo Phase I (1986) #
Te koop : Renault Fuego 1.4 TL ( 1982 ) #
De mijne heeft 1 zijraampje. Aan de bijrijderszijde en ik ben daar toch wel heel erg blij mee. Zo heb je toch nog iets beter zicht. Dat vond ik altijd een ramp bij de diverse gesloten bestelwagens waarin ik heb gereden.
Enne Paul, ben je een beetje kleurenblind? Mijn auto heeft als basiskleur echt geen paars. Ik zou het eerder hemelsblauw willen noemen
met vriendelijke groet,
Henny Struik
Erg in mijn sas met mijn F4 Hippiemobiel (vroeger ook wel bekend als Flower Power F4)
Op de sitw www.kihon.nl staan ook een aantal BelgischeF4tjes, die zij hebben verkocht met een 1100 motor. Buiten onze landsgrenzen zijn ze dus wel verkocht.