motor loopt slecht na kleppen stellen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
motor loopt slecht na kleppen stellen
hallo,
ik heb een week geleden mijn kleppen gesteld maar de motor liept toen niet echt lekker. vanavond ben ik dus weer aan de slag gegaan en nu loopt de motor helemaal slecht. nog slechter dan voorheen. kan het kloppen dat als ik mijn kleppen heb gesteld mijn ontsteking ook weer moet afstellen. ik had er eigenlijk met mijn poten af moeten blijven want in het aller begin liep ie heerlijk.
even kort samengevat.
ik heb de kleppen gesteld met de juiste waarden.
daarna gestart en nu loopt ie heel rauw. hoe kan ik mijn ontsteking het beste afstellen ik heb de beschikking over een stropiscooplamp.
wie iemand mijn helpen, mijn dank is groot
met vriendelijke groet Frank van Amerongen
ik heb een week geleden mijn kleppen gesteld maar de motor liept toen niet echt lekker. vanavond ben ik dus weer aan de slag gegaan en nu loopt de motor helemaal slecht. nog slechter dan voorheen. kan het kloppen dat als ik mijn kleppen heb gesteld mijn ontsteking ook weer moet afstellen. ik had er eigenlijk met mijn poten af moeten blijven want in het aller begin liep ie heerlijk.
even kort samengevat.
ik heb de kleppen gesteld met de juiste waarden.
daarna gestart en nu loopt ie heel rauw. hoe kan ik mijn ontsteking het beste afstellen ik heb de beschikking over een stropiscooplamp.
wie iemand mijn helpen, mijn dank is groot
met vriendelijke groet Frank van Amerongen
-
-
nog steeds de afstelling
ik heb hem redelijk koud gesteld kon alles goed vastpakken met mijn blote handen en ik heb gesteld zoals het in de vraagbaak staat, en inderdaad 0,15 en 0,20 mm. stroposcoop lamp heb ik zelf al 1 geregeld. maar het rare is toch dat ie goed liep ik stel hem iets bij en hij loopt heel slecht. maargoed ik hou hoop morgen vroeg ga ik eerst opnieuw stellen en dan is de motor dus echt koud en dan ga ik de ontsteking op nieuw afstellen en mensen die me daar via het forum bij kunnen helpen heel graag.
vriendelijke groeten een r4 rijder die het ff niet meer weet
vriendelijke groeten een r4 rijder die het ff niet meer weet
-
-