R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
-
- Tanja & Maus
Ik ben nieuw op het forum (stel me nog voor...) dus misschien heb ik iets gespot waar al 300 keer een reactie op is geweest... Superleuk onderwerp; als kersverse R4 eigenaar struin ik continu de straten af. Pas voor het eerst een R4 tegengekomen terwijl ik in mijn R4 reed; een blauwe GTL bij de Westzeedijk (is eerder gespot geloof ik). Verder pas een bijna-identiek kleurige, beige GTL op de Coolhavenbrug; helaas was ik op de fiets. Verders staat er op de Noorderhavenkade een te gekke, witte met de MkII grill (of hoezeggiedat?). Ook gezien (net als anderen) degene met het zwarte 'kruis' logo op de deuren op de Ceintuurbaan. Ook een witte met een Carioca-logo ergens in Blijdorp (vlakbij Vroesenlaan). Een rode op de Statenweg kenteken begint volgens mij met LY). In de Lusthofstraat in Crooswijk een witte met ruitjesbekleding. Allemaal in Rotterdam dus...
- Rodeo-6
- Contacteer:
Iets langer, f6,lillywashere schreef:en toen was ie weg.... staat ehh stond maanden lang een rode F4 in de tuin van het jraakpand is ie weg. misschien rijdt hij binnenkort als kunstobject door zwolle...
En nee, wordt geen kunstobject,
wel sloop project in nijmegen

Ook kraakpand
>> Doe mij maar een DAF <<
-
MEGASPOT!
Heerlijk terug van vakantie!
In Duitsland en Frankrijk wel 32 Viertjes gespot (waarvan 30 in Frankrijk)! Hiervan hebben we er een aantal op foto vastgelegd.
Dit oudje konden wij op de Franse péage niet bijhouden!!! 130 op de teller en hij kwam ons nog voorbij!

Twee van de weinigen met een kleurtje in Frankrijk.

De vele grondkleurviertjes in Frankrijk, bijna allemaal Savanes.

De twee Duitse viertjes.

Heerlijk terug van vakantie!
In Duitsland en Frankrijk wel 32 Viertjes gespot (waarvan 30 in Frankrijk)! Hiervan hebben we er een aantal op foto vastgelegd.
Dit oudje konden wij op de Franse péage niet bijhouden!!! 130 op de teller en hij kwam ons nog voorbij!

Twee van de weinigen met een kleurtje in Frankrijk.

De vele grondkleurviertjes in Frankrijk, bijna allemaal Savanes.

De twee Duitse viertjes.

Die twee witte in Blijdorp en die die witte op de Ceintuurbaan ken ik. Er staat ook vaak een oranje op de Burgemeester Meineszlaan of Heemraadssingel. Af en toe zie ik er wel eens 1 in 'het wild' maar volgens mij heb jij ze allemaal wel opgenoemd nu.bimmo schreef:... een blauwe GTL bij de Westzeedijk (is eerder gespot geloof ik). Verder pas een bijna-identiek kleurige, beige GTL op de Coolhavenbrug; helaas was ik op de fiets. Verders staat er op de Noorderhavenkade een te gekke, witte met de MkII grill (of hoezeggiedat?). Ook gezien degene met het zwarte 'kruis' logo op de deuren op de Ceintuurbaan. Ook een witte met een Carioca-logo ergens in Blijdorp (vlakbij Vroesenlaan). Een rode op de Statenweg kenteken begint volgens mij met LY). In de Lusthofstraat in Crooswijk een witte met ruitjesbekleding. Allemaal in Rotterdam dus...
En binnenkort een nieuwe in West?

Twee R4's gezien op Lowlands.
Een F, waarvan ik helaas geen foto heb door verlies van m'n telefoon (grrrr
). Kenteken iets als BG-30-BF.
Verder een blauwe TL, die ik al van dichtbij zag toen ik m'n camera niet bij me had en die ik uitendelijk héél ver weg in de rij zag staan. Geen high-end foto, maar je kunt 'm zien:

Van wie?
Heb zelf een duurtestrit naar Lowlands met m'n R4 gehad en hij heeft zich òndanks 80kg overlading prima gehouden!!!
Heb wel wat kleine dingetjes gemerkt, ga ik uiteraard nog met jullie bespreken
Een F, waarvan ik helaas geen foto heb door verlies van m'n telefoon (grrrr

Verder een blauwe TL, die ik al van dichtbij zag toen ik m'n camera niet bij me had en die ik uitendelijk héél ver weg in de rij zag staan. Geen high-end foto, maar je kunt 'm zien:

Van wie?
Heb zelf een duurtestrit naar Lowlands met m'n R4 gehad en hij heeft zich òndanks 80kg overlading prima gehouden!!!
Heb wel wat kleine dingetjes gemerkt, ga ik uiteraard nog met jullie bespreken

We all live in a white Renault 4 

- Boerammetje
- Contacteer: