programma???? najaarsevenement

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
ruud verheijen

programma???? najaarsevenement

Bericht: # 78746Bericht ruud verheijen »

wie weet wat er op het programma staat van het najaars evenement. in ulicoten. hoe laat begint wat???? ik ben er nog nooit geweest dus zou graag een beetje willen weten hoe dat er aan toe gaat. dus wie kan mij wat meer vertellen.
belgacommetje
Rodeo-6
Contacteer:

Bericht: # 78793Bericht Rodeo-6 »

Vrijdag 's avonds bier drinken en veel roddelen.
Zaterdag puzeltochtje doen, weer veel bier drinken nog meer roddelen, barbeknoeien, nog een emmer bier drinken en nog meer roddelen.
Zondag,koffie drinken, duf rondlopen, tent in de wagen pleuren, onder motorkapjes kijken, nog meer duf rond lopen nog wat koffie drinken.

(love) (sip) (ehh) (kissed) (omg)
>> Doe mij maar een DAF <<
Rik

Bericht: # 78798Bericht Rik »

heb jou nog noooit gezien op een evenement hoor......... :wink:
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Nando
Contacteer:

Bericht: # 78803Bericht Nando »

Maar het verhaal klopt wel een beetje :D
Erg gezellig.. De puzzelrit, de bezoekjes aan regionale bezienswaardigheden, lekker eten, nieuwe mensen leren kennen en dan vaak nog kampvuurtje, vuurspugen, vuurballen draaien (ofzoiets) en nog meer van dat soort dingen.
Vooral veel (beer) , te laat naar bed en uiteindelijk weer heel wat wijzer over je eigen R4 en met een tevreden gevoel naar huis..
http://www.nando.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.cybox.nl" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.autokenners.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Adriaan Dus
Contacteer:

kamperen

Bericht: # 78814Bericht Adriaan Dus »

Je vergeet het s'nachts figuurpiesen achter je tentje in de struikenwaarbij je merkt dat er laaghangende bladeren zitten die recht boven je voeten hangen. :lol: :lol:
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 78828Bericht R4F6GTX Automaat »

Rik schreef:heb jou nog noooit gezien op een evenement hoor......... :wink:
Ik jou ook niet....
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Rik

Bericht: # 78888Bericht Rik »

R4F6GTX Automaat schreef:
Rik schreef:heb jou nog noooit gezien op een evenement hoor......... :wink:
Ik jou ook niet....
dan klopt het toch ook :lol:
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Rudi

Re: programma???? najaarsevenement

Bericht: # 78889Bericht Rudi »

ruud verheijen schreef:wie weet wat er op het programma staat van het najaars evenement. in ulicoten. hoe laat begint wat???? ik ben er nog nooit geweest dus zou graag een beetje willen weten hoe dat er aan toe gaat. dus wie kan mij wat meer vertellen.
Ben je niet gevraagd om mee te helpen voorbereiden, en service après vente ook niet... vreemd, van mensen uit de omgeving steek je het meeste op.

Ik zal eerlijk zijn, ik heb op een aantal evenementen meegereden op zaterdag, omdat het me gewoon aan tijd ontbrak om te gaan kamperen, daarbij ben ik geen drinker en vindt ik de rondrit één van de leukste uitjes van heel zo'n weekend.
Nu is het eindelijk eens een keer in de buurt en nu ben ik weer niet van de partij, mijn vrouw is eind september uitgerekend en het zou zo maar kunnen dat ik dan vader wordt/ben.

Aan allen die wel naar het leukste evenement gaan dat weekend in ons Brabantse land, veul plezier eej. :lol:
Tanja & Maus

Bericht: # 78893Bericht Tanja & Maus »

Kun je ook nog onaangekondigd binnenvallen? Geen idee of het dat weekend gaat lukken maar lijkt ons heel erg leuk.
________4
Le Car
Contacteer:

Bericht: # 78894Bericht Le Car »

Langskomen kan altijd.
Na 15.00 komen de meeste wagens terug van de rit en wordt er een biertje gepakt.
In overleg kan er meestal ook wel deelgenemen worden aan het avondmaal.

Dat is vaak ook gezellig.

Michiel
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
Mummelvrouw

Bericht: # 78902Bericht Mummelvrouw »

Le Car schreef:het avondmaal.

we delen brood en wijn....... :P :D :wink:

Bericht: # 78912Bericht Tanja & Maus »

Kijk dat klinkt allemaal heel gezellig! Als het ons lukt komen we zeker even buurten. Druivensap mee! Vorige ook al moeten missen. De enige keer dat we geweest zijn hadden we nog geen 4 en was iedereen al de tent aant pakken. :D was toch wel effe leuk om met mensen te babbelen en 4tjes te bekijken.
________4
service-après-vente

Re: programma???? najaarsevenement

Bericht: # 78928Bericht service-après-vente »

[quote="Rudi
Ben je niet gevraagd om mee te helpen voorbereiden, en service après vente ook niet... vreemd, van mensen uit de omgeving steek je het meeste op.
:[/quote]

Misschien was ik het bestuur te snel af , maar ik heb me direkt na bekendmaking van de ZEER LEUKE lokatie zelf aangemeld om te helpen en heb daarover ook contact gezocht met Ruud.
Ik ben ook reeds gebeld door een van de bestuursleden naar aanleiding van mijn reactie.

( Omdat iets niet op het forum staat , wil nog niet zeggen dat er niemand mee bezig is. )

Omdat ik hier geboren ben denk ik idd zeker een zinvolle bijdrage te kunnen leveren om de unieke situatie van dit tweelingdorp in het weekend te kunnen verweven.
Laatst gewijzigd door service-après-vente op vr aug 25, 2006 6:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
# Renault 4F4 (1987) Service wagen # Renault4 Rodeo # Estafette 1000 (1978) Camper # Estafette 800 (1973) bestel # 5 GT Turbo Phase I (1986) #
Te koop : Renault Fuego 1.4 TL ( 1982 ) #
Rudi

Bericht: # 78947Bericht Rudi »

Mooi, want ik ben misschien wel bekend in Baol en de mooie omgeving aan zowel Hollandse als Belse zijde maar het merendeel van de club echt niet.

Het is wel oppassen met er naar toe rijden ivm de vele flitskasten...
Plaats reactie