Geen idee ook, volgens de eigenaar was hij van 76, met 850cc motor en trommelremmen rondom. De vorige eigenaar had ook ea. aan de auto gewijzigd(ook die plastic stoot gevallen, zou dat kunnen?, maar kan het ook mis hebben, mijn duits is ook niet optimaal), er zitten ook wat rare extra remlichten achter de achterruit.
Het was z'n 3e exemplaar al, 1e GTL die was helemaal verroest. De 2e stond deze winter bij een boer in de schuur, maar door de sneeuw was het dak ingestort.
Vandaag in Arnhem, net over de Mandelabrug; witte vier, zonder achter-zijruitjes (waren dicht). Ik heb nog getoeterd (zat in rode 4), maar geen idee of het doorgekomen is.
vaochtend terwijl ik stond te wachten bij een ongeluk op de hart van brbantlaan in Tilburg (dader is met volle snelheid achterop gereden en vervolgens weer weggereden) zag ik een mooie appeltjesgroen 4 rijden, aan het kenteken te zien was dit de voorheen donkergroene 4 die vaak in Tilburg op de bredaseweg stond, heeft ook een wit roldakje erin, maar zag er mooi uit!
Paar uur later zag ik in een loods langs het wilhelminakanaal in Tilburg een turqoise 4 staan
Een enthousiast zwaaiende mevrouw in een rode gtl op de rotonde bij het viaduct, de bordeauxrode tl die eerst bijde renault-dealer stond is gelocaliseerd: standplaats van der Valk Bouwmanlaan en een beige tl, rijdend langs de BP.
Ik had een paar dagen geleden op de N65 een zwart met witte gezien. Hij zag er wel sportief uit, volgens mij verlaagd en een of andere spoiler. Bekend hier??
En ja hoor, heb ik eindelijk de moed verzameld om de rivieren over te steken naar het Brabantse land, spot ik natuurlijk meteen een van de kennelijk vele viertjes rondom Tilburg, Eindhoven en Den Bosch!
Gister op de A2 om 16.30 bij knooppunt Empel in Noordelijke richting een donkerblauwe (zwarte??) R4 met wit dak en twee witte strepen (a la Mini) op de motorkap. Ik reed de andere kant op en zag hem pas toen hij voorbij reed.