een sm (ik heb het plaatje niet kunnen zien, maar het zal om een citroen sm gaan denk ik) is een DS (soort van dan sorry liefhebbers ) met o.a. een motor van maseratie er in, ze zijn nogal zeldzaam vandaar dat eigenaren daarvan niet zo snel een topic als dit zullen vullen.
Of wilde je weten waarom we bij een "sm-club" geen verkeerde dingen mogen denken? Dat mag ik niet vertellen aan minderjarigen, maar daar kom je met google vast wel achter . (ben in een pestbui vanochtend...)
gister (maandag 25 september dus) een witte r6 op de afslag s105 van de ring a10 (komende vanuit de richting van de a4, de afslag s105 en dan op de afslag rechtdoor richting afslag s104-ri haarlem/sloterdijk denk ik) ik ben deze r6 al wel vaker tegen gekomen. iemand van hier?
klopt. zag de rubriek "gespot" er niet bijstaan en dacht derhalve dat "4tjes in het wild" de "gespot" rubriek was. maar die stond een heel stuk verder. blijkbaar al een tijdje geen 4tjes gespot denk ik
daarom wordt het tijd om van "r4 gespot" een sticky topic te maken!
Net zoals dat bijv op citroenforum.nl gebruikelijk is. Scheelt zoekwerk en voorkomt posten in verkeerd topic.