stabilisator stang links voor
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
stabilisator stang links voor
Hallo mensen,
Na mijn auto te laten lassen bekeek ik de reparatie en kwam er toen achter dat mijn uitlaat van voor naar achter wel heel erg rot was.
Met hulp van Bart een nieuwe eronder gezet. Bij het loshalen van de oude zien we het volgende euvel alweer....
De stabilisator is geheel naar zijn grootje. Wie o wie kan mij hierbij helpen, heeft iemand nog iets liggen, het liefste in de buurt van Utrecht.
voor niets gaat de zon op, ik heb er dan ook echt wel wat voor over.
ohja, daarnaast kwam ik nog een probleem tegen, alleen weet ik het niet anders te omschrijven dan zo: (hopelijk gaat er een belletje rinkelen)
Linksvoor alweer, het is niet de aandrijfashoes, maar eentje die hoger zit, de hoes ziet er ongeveer het zelfde uit, maar is wat smaller en langwerpiger. Daar zit ook een scheur in, kwam ik achter doordat ik mijn stuur omgooide om mijn vriendin de kapote stabilisatorstang te laten zien. heeft iemand die nog? of is dat makkelijk bij een garage te laten doen?
Na mijn auto te laten lassen bekeek ik de reparatie en kwam er toen achter dat mijn uitlaat van voor naar achter wel heel erg rot was.
Met hulp van Bart een nieuwe eronder gezet. Bij het loshalen van de oude zien we het volgende euvel alweer....
De stabilisator is geheel naar zijn grootje. Wie o wie kan mij hierbij helpen, heeft iemand nog iets liggen, het liefste in de buurt van Utrecht.
voor niets gaat de zon op, ik heb er dan ook echt wel wat voor over.
ohja, daarnaast kwam ik nog een probleem tegen, alleen weet ik het niet anders te omschrijven dan zo: (hopelijk gaat er een belletje rinkelen)
Linksvoor alweer, het is niet de aandrijfashoes, maar eentje die hoger zit, de hoes ziet er ongeveer het zelfde uit, maar is wat smaller en langwerpiger. Daar zit ook een scheur in, kwam ik achter doordat ik mijn stuur omgooide om mijn vriendin de kapote stabilisatorstang te laten zien. heeft iemand die nog? of is dat makkelijk bij een garage te laten doen?
en nu is het zaak het beestje te onderhouden!
417 gtl 84...
417 gtl 84...
Das een stuurhuishoes.
Die heb ik nieuw en gebruikt wel voor je liggen.
Monteren is zo gedaan.
Wat is er exact aan de stabilisator niet goed?
De stang zal nog wel goed zijn toch?
Rubbers hiervoor heb ik ook wel liggen
Of bedoel je het zgn koeie-oog linkd en rechs gelijk aan de voorkant?
Michiel
Die heb ik nieuw en gebruikt wel voor je liggen.
Monteren is zo gedaan.
Wat is er exact aan de stabilisator niet goed?
De stang zal nog wel goed zijn toch?
Rubbers hiervoor heb ik ook wel liggen
Of bedoel je het zgn koeie-oog linkd en rechs gelijk aan de voorkant?
Michiel
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
de stabilisator stang is die wat kortere stang met die bochtjes erin toch?
de stang zelf is goed, alleen het punt waar hij ingaat, een ovaal rond ding
met daarin een kunststof buis (zo ziet het eruit) is stuk.
De koeien ogen die zitten meer naar de voorkant op de auto toch, die zijn nog goed, en daar zit die stang niet op/in vast.
Ik zal gelijk ook aangeven wat het tijdens het rijden doet. op het moment dat ik een bocht naar links maak voelt het alsof er iets tikt.
Het zelfde gevoel had ik toen ik een slechte aandrijfhoes had en al het vet eruit gelopen was.
Ah, wist ik maar hoe alles heet....
de stang zelf is goed, alleen het punt waar hij ingaat, een ovaal rond ding
met daarin een kunststof buis (zo ziet het eruit) is stuk.
De koeien ogen die zitten meer naar de voorkant op de auto toch, die zijn nog goed, en daar zit die stang niet op/in vast.
Ik zal gelijk ook aangeven wat het tijdens het rijden doet. op het moment dat ik een bocht naar links maak voelt het alsof er iets tikt.
Het zelfde gevoel had ik toen ik een slechte aandrijfhoes had en al het vet eruit gelopen was.
Ah, wist ik maar hoe alles heet....
en nu is het zaak het beestje te onderhouden!
417 gtl 84...
417 gtl 84...
stabilisatorstang
hallo lezerts
de stab.-stang zit vast aan de bout van de schokdemper. de bout gaat door een kunststof bus die in rubber gevulcaniseerd zit die weer aan de stnag zelf zit. de kunststof bus is stuk.
stuurhuishoes heb je nu dus al gevonden, dat is dat andere ding wat je zoekt. die is los te krijgen, ik had ze, maarten heeft ze nu...
hoop dat dit helpt...
sterkte tim!
bart
de stab.-stang zit vast aan de bout van de schokdemper. de bout gaat door een kunststof bus die in rubber gevulcaniseerd zit die weer aan de stnag zelf zit. de kunststof bus is stuk.
stuurhuishoes heb je nu dus al gevonden, dat is dat andere ding wat je zoekt. die is los te krijgen, ik had ze, maarten heeft ze nu...
hoop dat dit helpt...
sterkte tim!
bart
- Tanja & Maus
- Tanja & Maus