Bram op internet kwam ik een 4L super tegen staat in Frankrijk zonder CG of T moet ik ff opzoeken voor 1000 euro interesse ? dan zoek ik die link ff op
Ik denk niet dat 'ie geneigd zal zijn een strippie op te sturen, maar je weet het nooit... Heb al een advertentie ingezonden naar renault4.de, hopelijk levert dat wat op...
proberen kan nooit kwaad toch?
ja safari is leuk maar ook een langdurig project laatst in oud beijerland 4 nieuwe originele deuren gehaald ook striping heb ik nieuw liggen.
dus het word tijd om er maar eens aan te beginnen.
In de Utrechtse wijk Tuindorp lijkt heden ten dage een ware GTL-orgie gaande. Van etat-deplorable, tot tres acceptable. Op het Eykmanplein staat een beclubstikkerd kadaver met (voor de gelegenheid aangebracht?) oranje RV spatbord met chroomstripklemmen, of zou het dienen om de aandacht niet op de LA zijde te vestigen? Naar ik meen eerder gespot in de Staalstraat in wittevrouwen. Voorts een flink vertonkte, en een stuk verder toch ook - de wat zwart uitgevallen bumpers buiten beschouwing gelaten - een in eerste aanschouw net exemplaar. Centraal thema: mooi blauw is niet lelijk!
Boerammetje,
De laatste blauwe is van mij. De eerste zie ik ook altijd staan, ben echter nog nooit afgestapt om de staat te bekijken.
Normaal staat de mijne in een garage, maar wegens omstandigheden even in het parkeergeldloze Tuindorp. En idd veel gtl'tje in de omgeving.