Op zich rijdt m'n 4tje goed, alleen als ik ongeveer een kwartier op de snelweg met 100+ rijd, dan gaat de motor koken. Als ik heel de tijd 90 rijd is er niks aan de hand, maar hij moet toch wel wat harder kunnen lijkt me, ook al heeft ie maar 845cc

Nou dacht mijn vader aan een verstopte radiateur. De koelvloeistof in de radiateur is mooi groen, alleen die in het expansievat is bruinig. Binnenkant van de oliedop is niet mayo achtig en hij rookt niet, dus denk niet dat het een lekke koppakking is. De fan draait altijd mee, dus ook daaraan kan het niet liggen.
Als ik het koelsysteem nou wil reinigen, hoe kan ik dat dan het beste doen?
- Waar tap ik de koelvloeistof af?
- Hoe krijg ik het systeem schoon?
- Hoe ontlucht ik het systeem als er weer koelvloeistof in zit?
- Hoeveel koelvloeistof gaat erin?
Met antwoorden op deze vragen kan ik aan de slag

Martijn
trouwens niemand mij nog gespot??
Ik zie er regelmatig rijden.
Vorige week oranje met speaker en zwaailicht die tegen mij praatte

En een andere met een motorkap op het dak die langs mijn werk (BP) kwam.