ja

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Boke

ja

Bericht: # 72148Bericht Boke »

ja
Laatst gewijzigd door Boke op zo jun 06, 2010 11:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
brecht
Contacteer:

Bericht: # 72180Bericht brecht »

Kijk! dat zijn mooie nieuwe forummers! als bericht nummer 1 posten dat je wel kan en wilt lassen! In een loods nog wel. Kan niet op

Helaas is de mijne weer weg uit Nijmegen en rijdt weer in Woerden rond...

Jouw 4tje alhelemaal af?
Kavlam
Contacteer:

Bericht: # 72184Bericht Kavlam »

Als je nou ook nog gaat vertellen dat je het graag en voor niks doet, verklaar ik je de liefde. ;)

Zonder gekheid; driewerf hulde.
Rammelbakkie

Bericht: # 72192Bericht Rammelbakkie »

Hallo Boke,

Welkom op dit forum!

Ik heb een GTL van 1986 en er is nog nooit iets aan gelast, maar vroeg of laat -waarschijnlijk eerder vroeg dan laat- zal mijn 4tje er ook aan moeten geloven :oops:

Hartstikke fijn dat jij dat kunt en wil doen en last but not least, lekker in de buurt :D

Kees.
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voor je valt.
Boke

Bericht: # 72243Bericht Boke »

hallo dan,

ons r4tje is nog niet helemaal klaar want heb eerst het broodnodige gedaan voor de keuring, moet nu na de winter weer wat stukkjes bodem lassen en we moegten nog wat plaatwerk overzetten van onze donor auto die aan is komen rollen uit slovenie en niet meer terug durft wegens ernstige rotting, Maar we rijden al vrolijk rond sinds december en het bevalt goed.
Helaas ik las niet voor niets moet er ook van leven maar ben natuurlijk niet zo duur als een bedrijf ik kan ook doordeweeks trouwens.
Ben nu bezig met een 4tje voor een vriend deze hebben we gister gered van de ondergang de vering wielophanging was los gerot van de achterbalk en hebben we ter plaatse (apeldoorn) moeten lassen en het is gelukt staat nu in nijmegen!!!!

later
Laters
Plaats reactie