Oke, hoe het er nu bij staat

:
- Radio vastgepopt op het plankje links onder het stuur. Geschakelde + afgetapt van zekering 2, die is niet in gebruik.
- Constante + afgetapt van zekering binnenverlichting.
- Massa op bevestiging kachel (oid

)
- Versterker 1 ligt onder de bestuurderstoel, de +kabel doorgetrokken door het schutbord langs de rest van de kabelboom. Massa gepakt van de stoelbevestiging.
- Signaalkabels links langs de dorpel en dan door het midden van de balk naar tussen de stoelen. Bekabeling voor versterker 2 (onder passagiersstoel) ligt er al.
- Speakerdraad voor de achterspeakers en subwoofer ligt er ook al. (In het midden van de achterbank omhoog)
Nog te doen:
- Hoedenplank -> MDF op bestaande (en half vergane) hoedenplank schroeven, daar de boxen in en dan een stofje erover.
- Speakers voor -> Hopelijk onzichtbaar bevestigen. Dit ga ik doen door een gat in de deurpanelen te snijden/zagen. Dan een houten ring in mijn speakermaat met constructielijm er tegenaan lijmen en daarop de speaker schroeven (vanaf de achterkant dus).
- Subwoofer -> die hoeft er alleen maar in

kist past precies.
- Antenne... Das nog een raadsel. Bij Conrad hebben ze een electronische antenne die gebruik maakt van de achterruitverwarming. Misschien dat maar eens proberen.
En dan heb ik uiteindelijk goede muziek zonder dat je er iets van ziet als het goed is. Als ik klaar ben zal ik foto's maken en op 't forum zetten.