R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
-
-
Zit er iets dwars Ilona? Of heb je gewoon effe zin om te katten?Mummelvrouw schreef:Nadenken is zwaar, daarom oordelen de mensen
was dat niet ooit jouw onderschrift, Paultje?
Ik mag toch melden dat ik een R4 gezien heb? Dat die vrouw die erin reed in plaats van terug zwaaien haar middelvinger opstak heb ik er niet bij vermeld omdat ik vond dat dit niet bij de R4 paste, daarom in plaats gezegd dat ze sjagerijnig was. Niks mis mee toch? Ze keek enorm sjagerijnig! Kijk maar eens in de spiegel als je zo'n bui hebt.

"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
R4 gespot
Hè, hè, eindelijk. De nieuwe aanwinst van Terheijden ook gespot.
Ik kwam van de brandweer en reed de rotonde op richting Zeggelaan.
Jij kwam van rechts met je blauwe 4, zag mij wijzen en zwaaien in onze Kangoo, reed achter me aan, maar moest stoppen voor mensen van het Gruijtveld bij het zebrapad.
Volgende keer zorg ik dat ik met de 4 rijd.
Ik kwam van de brandweer en reed de rotonde op richting Zeggelaan.
Jij kwam van rechts met je blauwe 4, zag mij wijzen en zwaaien in onze Kangoo, reed achter me aan, maar moest stoppen voor mensen van het Gruijtveld bij het zebrapad.
Volgende keer zorg ik dat ik met de 4 rijd.

R4 gespot
Ik weet dat Bart in een garage zit naast de Makro enGijSsie schreef:bart heeft daar in de buurt zijn garage, en een witte GTL dus wie weet
dat de ijsbaan een blokje verder is.
Ik weet ook dat Belgacommetje regelmatig in deze buurt te vinden is.

gisteren in Den bosch;
Zwarte F4 met vlammen
Rode F4 met zijraampje
Blauwe F4 met wit
Rode F6 met witte streep en rode velgen
Zwarte F4 met vlammen
Rode F4 met zijraampje
Blauwe F4 met wit
Rode F6 met witte streep en rode velgen
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Contacteer:
vandaag (zondag) een beige gtl aan de lasondersingel in Enschede. Stond daar geparkeerd.
Rosa; r4 rood type L bouwjaar 1986
> www.JaapGeerts.nl<
> www.JaapGeerts.nl<
Net onderweg naar Delft twee!
Een rode F4 met twee mannen erin ingahaald, net voor tankstation Ruyven (voor Delft zuid, vanadf Rdam) kreeg een matig enthousiaste zwaai terug. Vlak daarna een rode gtl op de parkeerplaats van dat tankstation.
gisteren tussen Utrecht en Woerden een witte tl ingehaald met autoweeksticker op de zijkant. Dat was Alfred? van Centre 16? Ik zat echter met een uitje van de stichting in een *p@l Zafira. Mijn zwaai was waarschijnlijk dus niet overtuigend genoeg om mezelf herkenbaar te maken.
Een rode F4 met twee mannen erin ingahaald, net voor tankstation Ruyven (voor Delft zuid, vanadf Rdam) kreeg een matig enthousiaste zwaai terug. Vlak daarna een rode gtl op de parkeerplaats van dat tankstation.
gisteren tussen Utrecht en Woerden een witte tl ingehaald met autoweeksticker op de zijkant. Dat was Alfred? van Centre 16? Ik zat echter met een uitje van de stichting in een *p@l Zafira. Mijn zwaai was waarschijnlijk dus niet overtuigend genoeg om mezelf herkenbaar te maken.
Geen idee waar de kwaadeindstraat is, maar toch heb ik zo'n vermoeden dat ik dat geweest ben.Rik schreef:die zwarte met vlammetjes en wat andere tekens uit het kaartspel zag ik van de week ook al in Tilburg rijden, in de kwaadeindstraat
Daarnaast afgelopen zaterdag een blauw(e)(-witte) f4, net als gisteren (zondag) in Tilburg tegenover Interpolis op de parkeerplaats, een oranje, met zwaailicht (hallo Schoapke), een groene ex-belgisch-leger f4 gisteren bij een frituur in België en dan nog, zaterdag, een rode f6 in 's Hertogenbosch, en nog een f4, ongeveer naast die van mij, ook zaterdag met aan het eind van die zaterdag een startende, ronkende, tuffende moteur...