lpg....alweer?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
lpg....alweer?
Hallo,
waar zit bij een viertje normaal de vuldop voor de lpg installatie? Kun je die zelf inbouwen? Wat kost dit?
groet!
waar zit bij een viertje normaal de vuldop voor de lpg installatie? Kun je die zelf inbouwen? Wat kost dit?
groet!
Lijkt mij ook geen standaard plek voor, we kunnen hier wel een kleine poll houden?
De mijne zit links achter door de carosserie heen, voor het achterwiel. (maar da's een F6)
persoonlijk zou ik hem liever onder de auto ergens hebben, onder een bumper of zo. Zo'n gat in je carrosserie gaat uiteindelijk toch altijd roesten.
De mijne zit links achter door de carosserie heen, voor het achterwiel. (maar da's een F6)
persoonlijk zou ik hem liever onder de auto ergens hebben, onder een bumper of zo. Zo'n gat in je carrosserie gaat uiteindelijk toch altijd roesten.
-
Ik heb een deurtje uit een Toyota Starslet geknipt, waarachter de benzinedop en de gasvuldop zit. Dit mooi in de zijkant verwerkt. Foto's komen zodra ik mijn nieuwere computer geinstalleerd krijg ( kan pop3 gegevens etc niet vinden...)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"