Aangezien ik nog lang niet genoeg zelf kan doen aan onze R4 (en andere auto's for that matter), wil ik eigenlijk graag een sleutelcursus/opleiding doen. Als ik echter ga zoeken op internet dan kom ik steevast terecht bij de NTI of de vrouwenvakgarage. Aangezien ik geen vertrouwen heb in sleutelen leren uit een boekje op afstand en ook geen vrouw ben, zijn dit eigenlijk geen opties. Ik begin bijna het idee te krijgen dat je als man zijnde gewoon geacht wordt te weten hoe je een auto volledig stript en weer in elkaar zet .
Daarom bij deze de vraag: weet iemand waar ik een sleutelcursus (oid) kan volgen?
Hans
Roosje rijdt weer
Time flies like an arrow, fruit flies like a banana!
nie doen, gewoon een oude verroeste r4 kopen, uit elkaar halen, weet je vanzelf hoe deze in elkaar zit, en als er wat fout gaat is het over t algemeen niet zo erg als dat het je "goeie" r4 is.
Ik ben nou 16 , en zo ben ik ook begonnen inmiddels 3 maanden geleden. Ik kon er eerst ook geen r**t van, maar nou gaat het al een stuk beter, heb vandaag de koets van het chassis afgehaald... Onder het motto: oefening baart kunst; gewoon een keer proberen...
GijSsie schreef:nie doen, gewoon een oude verroeste r4 kopen, uit elkaar halen, weet je vanzelf hoe deze in elkaar zit, en als er wat fout gaat is het over t algemeen niet zo erg als dat het je "goeie" r4 is.
Ik zou wel willen, maar helaas heb ik de ruimte niet voor zo'n project . Zelfs Roosje staat al een end weg, vanwege de stallingsproblemen. Lang leve de flat, zullen we maar zeggen
Roosje rijdt weer
Time flies like an arrow, fruit flies like a banana!
Tja zoals bijannalles leer je ook sleutelen het beste uit de praktijk. Met de makkelijke dingen beginnen en als je er niet uit komt hier op het forum te rade gaan. Zo is bijna iedereen hier denk ik begonnen. En af en toe sleuteldagen bezoeken natuurlijk! Zie de verhalen en de foto's van de laatste in A'dam hier op het forum en binnenkort is er weer 1 in Harderwijk.