knipperlichten..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
broer

knipperlichten..

Bericht: # 70517Bericht broer »

hee hallo,

mn knippers doen t niet... het begon met af en toe een hapering, nu helemaal dood.. lampjes zijn okee... zekering is okee... een werkend relais heb ik er ook in gezet... weer niets.. het relais kraakte wel een beetje, maar wilde niet schakelen.. en dan ben ik een beetje uitgekakt.. ik lees hier en daar over massaproblemen.. dat zal t in mijn geval niet zijn omdat ie t soms wel nog deed... en achter doen mn knippers t sowieso altijd, voor soms even niet... maar das normaal he? ;-)

waar kan ik nog meer naar kijken? wellicht de schakelaar.. maar dan is t handig om te weten welke contactjes ik zou kunnen doorverbinden op t relais om te zien of ie t dan wel doet... heeft iemand een tip?

dank alvast, groet broer
jbeekmann

Bericht: # 70520Bericht jbeekmann »

Als ze het achter wel doen, maar in een te hoog tempo knipperen, dan is er iets met je knipperlichten aan de voorkant mis: massa (kijk op binnenscherm, maar ook aansluiting met lampje).
Als ze helemaal niet knipperen dan heeft het knipperrelais te weinig spanning. Check het voltage ter plaatse en zoek het probleem in de bedrading van en naar de zekeringenkast.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Voormalig Steunpunt NO

Bericht: # 70521Bericht Voormalig Steunpunt NO »

Kijk eens naar de schakelaar van je alarmlichten.
In veel gevallen is dat de boosdoener.
Vaak wil het helpen als je de schakelaar een aantal keren in- en uitschakelt en probeer daarna je richting opnieuw.

Succes

Harry
Geen volgers, wel vrienden.
Rinootje

Bericht: # 70528Bericht Rinootje »

Steunpunt NO schreef:Kijk eens naar de schakelaar van je alarmlichten.
In veel gevallen is dat de boosdoener.
Vaak wil het helpen als je de schakelaar een aantal keren in- en uitschakelt en probeer daarna je richting opnieuw.

Succes

Harry
Met deze schakelaar heb ik ook wel eens last gehad, zou idd. het probleem kunnen zijn.
In en uit schakelen helpt niet altijd als deze echt goed kapot is.
:wink:
Jan-San

Bericht: # 70536Bericht Jan-San »

Als er iets aan de electra van een auto niet werk denk ik meteen aan de massakabels. Kijk die evenna bij de knipperlichten. Hier heb ik ook vaker problemen mee gehad..
SUCCES
AfbeeldingR4F16 Alpine vliegt prima!Afbeelding
Plaats reactie