R5 GTT motor

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

like r4
Berichten: 124
Lid geworden op: ma feb 03, 2003 2:00 am
Locatie: belgie

Bericht: # 68355Bericht like r4 »

Nog iets naar ron toe, (dat zal je wel nog weten hoop ik) zit u met een originele versnellingsbak?
bedankt
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 68367Bericht Ron »

GTL-bak. Ik mis de 5e versnelling best wel. Althans, op de snelweg.
Voor de acceleratiekick maakt het niet uit : Ik lachen, en het viertje gieren en brullen.
Veel harder dan 120 km/u is in Nederland sowieso bedenkelijk...
like r4
Berichten: 124
Lid geworden op: ma feb 03, 2003 2:00 am
Locatie: belgie

Bericht: # 68370Bericht like r4 »

en op welk toerental zit je dan ongeveer met een gtl bak aan 120?
merci
Gebruikersavatar
cees en jantine
Berichten: 814
Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
Locatie: papendrecht

Bericht: # 68381Bericht cees en jantine »

ik rond de 3000-3500 ongeveer geloof ik met mn alpine blok en gtl bak.
maar heb al een tijd niet gereden..
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
like r4
Berichten: 124
Lid geworden op: ma feb 03, 2003 2:00 am
Locatie: belgie

Bericht: # 68718Bericht like r4 »

efkes een vraagje, ik heb gezien dat er bij deze motor
( http://www.r4club.nl/phpBB2/viewtopic.p ... highlight= )


alternator en waterpomp aan de voorkant zit, ik heb een gewone turbo motor en daar zit dat andersom, maar is het dan niet mogelijk om een poelie aan de voorkant van mijn nokkenas te steken en zo mijn waterpomp en alternator om te draaien?...

alvast bedankt
Gebruikersavatar
Le Car
Berichten: 923
Lid geworden op: di sep 02, 2003 2:00 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Bericht: # 68721Bericht Le Car »

Nee,daarom is een gtt conversie zoveel werk.

Een alpine turbo past veel makkelijker en is dus al wat vaker gedaan.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
Plaats reactie