goof het bestelnummer van een AT lager is hetzelfde als een r4 lager, naar mijn weten en de materialenman zei hetzelfde..Goof schreef:Okay, heb inmiddels het volgende weten te achterhalen.
De wielnaaf van een R5 super past in het wiellager van een AT fusee (is ander wiellager dan r4 (groter)).
Ik vermoed dat de klauw dan dus ook past.
Ik ben er nog niet helemaal achter wat te doen met de aandrijfas, want de r4 aandrijfas past niet in de r5 super naaf. Het is dus de vraag of de homokineet plus wielzijde van een super op een r4-as past. Of mogelijk een r4 homokineet bakkant op een aandrijfas van een super. In dat geval enkel de rechter aandrijfas, want die heeft dezelfde lengte als de r4-as.
Rodeo, kun je mij niet in contact brengen met de kunstenaar die dit aan elkaar heeft weten te brijen?
Ik zeg niks
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- cees en jantine
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
Dan weet ik niet wat er aan de hand is met mijn fusees, maar ik heb het uit elkaar gehad en die AT lagers zijn toch echt duidelijk groter dan de r4 lagers die ik op voorraad heb liggen. En dan heb ik het niet over een millimeter of zo, maar eerder een centimeter.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------