Voor komt ook van een vijfje,r19 of clio af.
Geventileerde schijven zaten bij mijn weten niet op de GTT's zal wel van een clio zijn dan
Voor ook nog afdrukken van spoorverbreders zeker?
Anders past de remklauw niet.
Wel leuk dat het kan zo achter,nooit gezien zo.
Weet niet of het op de weg kan en mag zo??
Voor de cross is het wel leuk
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
Le Car schreef:Achteras is van een Supervijf lijkt me.
Wel leuk dat het kan zo achter,nooit gezien zo.
Weet niet of het op de weg kan en mag zo??
Voor de cross is het wel leuk
Nee, dat mag dus niet de weg op. Met name de bevestiging van de achteras moet met het nodige bak en braadwerk in elkaar gezet zijn omdat de balken van de vier aan de onderzijde open zijn en alleen afgedekt worden door de bodem plaat. Dat geeft dus veel te weinig steun om een as tegen af te dragen dus moet er iets ingelast zijn. Verder ben ik zeer benieuwd naar de bevestiging van die schokbreker achter.
In principe mag je helemaal niet afwijken van de specificaties waarmee de auto een typegoedkeuring gekregen heeft. Feitelijk mag je dus zelfs met alleen een 1400cc motor i.p.v. de 1100 al niet meer de weg op. In de praktijk is het vooral een kwestie van in hoeverre het opvalt.
Dit valt op.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
ja ja ja, de rotte overzetstukken van een F6 (Njet lijnolie), voor over de achterbalk zodat de trekhaak goed gemonteerd kan worden.
Heel raar dat het daar zo erg roest.....
Die achteras is iig geen GTT as. Als ik me niet vergis een r19 as. Alleen lijkt die dan van zichzelf weer wat breed te zijn, dus misschien gecombineerd met GTT torsies?
Die remmen voor is GTT/r19/clio whatever, das allemaal hetzelfde en uitwisselbaar. Op zich is dat allemaal niet zo heel lastig monteren, ware het niet dat je vooral met de naaf zit te kijken. Die moet niet alleen de goede diameter hebben (kun je afdraaien) maar ook vooral het juiste aantal spillen voor het passen van de aandrijfas. En dat laatste ben ik vooral benieuwd naar.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Okay, heb inmiddels het volgende weten te achterhalen.
De wielnaaf van een R5 super past in het wiellager van een AT fusee (is ander wiellager dan r4 (groter)).
Ik vermoed dat de klauw dan dus ook past.
Ik ben er nog niet helemaal achter wat te doen met de aandrijfas, want de r4 aandrijfas past niet in de r5 super naaf. Het is dus de vraag of de homokineet plus wielzijde van een super op een r4-as past. Of mogelijk een r4 homokineet bakkant op een aandrijfas van een super. In dat geval enkel de rechter aandrijfas, want die heeft dezelfde lengte als de r4-as.
Rodeo, kun je mij niet in contact brengen met de kunstenaar die dit aan elkaar heeft weten te brijen?
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------