bodemplaat
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
bodemplaat
Bij de restauratie van mijn franse R4 van 1968 is gebleken dat de bodemplaat van het chassis vrij slecht is. RV en LA is het ellende.
Wellicht is het beter een hele nieuwe bodemplaat te kopen en die erop te lassen. Beter dan een hele lading "postzegels" erop te lassen.
Chassis op zijn rug en dan de bodemplaat eraf halen lijkt me het beste. Eerst de verticale delen herstellen en dan een nieuwe plaat eronder, ben ik van plan.
Is deze bodemplaat te koop ????????????? En waar kan ik deze het voordeligst kopen ?????
Alvast bedankt voor jullie tips !
Groeten,
Tom.
P.S. de auto heb ik gratis gekregen, dus een beetje investering in nieuw blikwerk is wel OK.
Wellicht is het beter een hele nieuwe bodemplaat te kopen en die erop te lassen. Beter dan een hele lading "postzegels" erop te lassen.
Chassis op zijn rug en dan de bodemplaat eraf halen lijkt me het beste. Eerst de verticale delen herstellen en dan een nieuwe plaat eronder, ben ik van plan.
Is deze bodemplaat te koop ????????????? En waar kan ik deze het voordeligst kopen ?????
Alvast bedankt voor jullie tips !
Groeten,
Tom.
P.S. de auto heb ik gratis gekregen, dus een beetje investering in nieuw blikwerk is wel OK.
Later is allang begonnen en vandaag komt NOOIT meer terug
- Tanja & Maus
Ja, dat is wellicht een optie......maar dan moeten ze er wel één toevallig hebben liggen. Als ze moeten gaan bestellen wordt het weer duur natuurlijk.
Enig idee wat zoiets mag kosten. Ik zit ruim 20 jaar in de "eenden" en van R4-prijzen weet ik dus absoluut niks.
Groeten,
Tom.
Enig idee wat zoiets mag kosten. Ik zit ruim 20 jaar in de "eenden" en van R4-prijzen weet ik dus absoluut niks.
Groeten,
Tom.
Kan je daar als partikulier bestellen ????Tanja & Maus schreef:http://www.warny.be/data/pieces.php?p_id=257&p_trade=5
Ben ermee bezig......koets is eraf. Nu de motor nog, dan kan het chassis op zijn rug gelegd worden.
Helaas staat de R4 in mijn werkplaats in Zuid-Frankrijk en daar ga ik -helaas- pas weer in Maart volgend jaar heen.
Heb dus nog genoeg tijd om onderdelen te verzamelen...............
Groeten,
Tom.
Helaas staat de R4 in mijn werkplaats in Zuid-Frankrijk en daar ga ik -helaas- pas weer in Maart volgend jaar heen.
Heb dus nog genoeg tijd om onderdelen te verzamelen...............
Groeten,
Tom.
Overzet deel is eigenlijk spreektaal geworden..(orgineel vinden is zowiezo moeilijk)
Overzet is eigenlijk overlap.
De profielen in het overzetstuk zijn gelijk aan de orginele bodem maar steek iets meer (vlakke) plaat uit zodat je kunt kiezen oplassen of in lassen.
Overzet is eigenlijk overlap.
De profielen in het overzetstuk zijn gelijk aan de orginele bodem maar steek iets meer (vlakke) plaat uit zodat je kunt kiezen oplassen of in lassen.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
- Boerammetje
- Contacteer:
bodemplaat te koop
Heb nog een nieuwe bodemplaat staan voor een gtl, orgineel renault.
Mag weg voor 90 euro.
Mail me maar als je interesse hebt.
Mag weg voor 90 euro.
Mail me maar als je interesse hebt.