Rudi schreef:Even "off topic", werk je bij Perfecta, want (nu weer "on topic") ik heb je auto al vaak in dat steegje zien staan tegenover Perfecta en naast die garage.ik ben zeer blij dat er weer iemand is die mijn belgacommetje heeft gezien. ik rij al ongeveer drie jaar iedere dag naar inderdaad perfecta. wat voor r4 heb jij? een creme kleurige misschien. houwdoeruud verheijen schreef:geweldig dat mijn belgacommetje op de site staat. ik wist dat de foto gemaakt was. bedanktservice-après-vente schreef:
Groet, Rudi.
R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Re: R4 gespot
belgacommetje
-
eindelijk weer eens iemand die het belgacommetje heeft gezien. ik rij namelijk al ongeveer drie jaar iedere dag met het viertje inderdaad naar perfecta. wat voor r 4 heb jij? een creme kleurige misschien? houwdoe het belgacommetje.Rudi schreef:Even "off topic", werk je bij Perfecta, want (nu weer "on topic") ik heb je auto al vaak in dat steegje zien staan tegenover Perfecta en naast die garage.ruud verheijen schreef:geweldig dat mijn belgacommetje op de site staat. ik wist dat de foto gemaakt was. bedanktservice-après-vente schreef:
Groet, Rudi.

belgacommetje
wat voor r 4 heb jij? een creme kleurige misschien?ruud verheijen schreef: eindelijk weer eens iemand die het belgacommetje heeft gezien. ik rij namelijk al ongeveer drie jaar iedere dag met het viertje inderdaad naar perfecta. Wat voor r 4 heb jij? een creme kleurige misschien? houwdoe het belgacommetje.![]()
![]()
Nee sorry, die rijdt er wel bij ons in het dorp, net als een oranje met zwaailicht, maar ik rijd in een Viertje van het Belgische Leger, nog steeds (bijna helemaal dan) origineel, uiteraard leger groen, een bull-bar voorop met twee verstralers à55 Watt en nog steeds schade en roest-vrij.
Wel zit er rechtsvoor een gaatje in de bodem van steenslag.
Groet rudi.
-
- Tanja & Maus
-
- service-après-vente
-
R4 gespot
Kijk, dat vindt ik nou leuk.
Er zijn al 137 pagina's gevuld met gespotte voertuigen en
dit is de eerste keer dat ik gespot ben.
PS Je had geluk, normaal sta ik in de straat links van dat schooltje.
Gewoon thuis, zeg maar.
Gewoon thuis, zeg maar.
Waar in Traaie is dat ??? Dan rijd ik ook een keertje langs.......Rudi schreef:Kijk, dat vindt ik nou leuk.
Gewoon thuis, zeg maar.
Had daar jarenlang een garagebox aan de Hoofdstraat 64....vol met oude eenden. Veel lol gehad daar met vrienden uit de autohobby.
Mijn ouders wonen al dik 30 jaar in Oosterhout en als kind en tiener woonde ik daar dus ook.
Groeten,
Tom.
Later is allang begonnen en vandaag komt NOOIT meer terug
-
- Tanja & Maus