Ifris schreef:Ik vind deze strepen op het "Belgacommetje" wel wat lijken op de strepen op volgens mij de Slokker auto's alleen dan zit oranje volgens mij boven en blauw onder ...
Even ter info : die met de strepen is niet het belgacommetje,
deze staat op de achtergrond.
Weet jij meer over die strepen, en wat de kleuren precies betekenen?
zie ook forum : even voorstellen/ mijn renault4f4.
Zal de foto even iets vergroten voor de duidelijkheid.
Nee sorry weet verder niets over de strepen, en heb nog eens goed naar de Slokker auto's gekeken en daar zitten de kleuren omgedraaid zoals ik al vermoede en zijn ze lang niet zo breed als op jou auto ... Sorry
Vanavond om 7.15 uur op de ring van Alkmaar ben ik gespot door een beige Estafette met HR????. Stond te wachten bij het stoplicht om linksaf te slaanen er werdt getoeterd door de Estafette. Dat komt er van als je op je achterraam een clubsticker hebt.
Krankzinnigheid is erfelijk: je krijgt het van je kinderen
R4F6GTX Automaat schreef:Ik zag een witte R4 met blauw importnummerborden en chromenachterbumpert (hee!) op het hoekie van de Leenderweg/Korianderstraat op de stoep staan.
dat is die van mij... laatste anderhalve maand in een portugeese auto rijden overigens. Dan is ie niet meer verzekerd, geen apk meer en nog niet ge-RDW-d. Het wordt een wintertje sleutelen en opknappen en dan invoeren.
kijk dat zijn fijne tips! daar was dus nog niet over nagedacht... zijn er misschien nog meer mensen die van die fijne weetjes hebben over het invoeren van gepimpte of ongepimpte bolides?