mijn dashboard vertoont een paar scheuren. Ik wil dat repareren door er een plaatje plastic achter te lijmen. Wat voor lijm kan je daar het beste voor gebruiken?
en welke lijm voor deur- en kleprubbers?
dashboard, deurrubbers lijmen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Re: dashboard, deurrubbers lijmen
Bison tixHanz schreef:
en welke lijm voor deur- en kleprubbers?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
voor je dashboard kun je ook gewoon nagellakremover gebruiken, het gaat erom dat het kunststof smelt en aan elkaar hecht pvc lijm is natuurlijk wat voor de hand liggender dan, en bij een beetje profi bouwmarkt kunnen ze je zeker vertellen wat je ervoor nodig hebt, ik heb toen voor een nood reparatie gewoon nagellakremover gebruikt en het zit nog steeds ... 

>>> Keep the rubber side down <<<
- Boerammetje
- Contacteer:
Tip: behandel daarna het dashboard aan de zichtbare zijde met paarlemoer coating voor een nog sprankelender effect.
Suffe klussers zouden styreenlijm, 2 componentenlijm, of veel eenvoudiger: montagekit, kunnen gebruiken. Dat laatste uiteraard met klemmen en inachtname van enige droogtijd. Moet het snel, dan met secondelijm. Werkt ook goed op de meeste kunststoffen.
Suffe klussers zouden styreenlijm, 2 componentenlijm, of veel eenvoudiger: montagekit, kunnen gebruiken. Dat laatste uiteraard met klemmen en inachtname van enige droogtijd. Moet het snel, dan met secondelijm. Werkt ook goed op de meeste kunststoffen.