dan ga ik maar effe on topic verder, vanaochtend uurtje of 8 ongeveer, of was het toch eerder?, nou ja in ieder geval weer een blauwe 4 gtl gespot in Tilburg, reed lekker op de vlashoflaan maar ik was undercover in de megane break, en reed er ook een beetje te snel langs......, geen idee wie het was maar de volgende keer zal ik eens op de claxon drukken!
Gisteren bij de ingang van de autotron evenmenten hal een mooie beige r4 met een enorm aantal lampen voorop. Was te koop.
En vandaag om 12 uur een groene R4TL in Halder (een heel klein gat vlakbij Den Bosch) Deze had geen clubsticker.
Vandaag maandagmorgen op de schoolstraat is het geloof ik in Schiedam. Een beige F6 met iets van harries decoratie... erop geschilderd. Ik had em al eens eerder voorbij zien kachelen.
Een dag of tien geleden zag ik in Rotterdam Ijsselmonde een R4 van 1969 met kenteken ..-..-JV, wat een bjoetie !!!!!!! En te koop ook, maar VERRRR boven mijn budget. (2600 euro geloof ik).
Zelfde leeftijd als dat barrel van mij (zie avatar)....maar dan in bijna nieuwstaat.
MAAR; een goed voorbeeld voor hoe die van mij moet worden.
Iemand een idee van wie die JV is ? Zeer uniek in NL; een R4 met zo'n oude grill.
Groeten,
Tom.
Later is allang begonnen en vandaag komt NOOIT meer terug
Zondag in tegengestelde richting op de A2 richting zuiden om 10:30 rode GTL denk ik bij afslag Geldermalsen.
En om omg.21:00 op dezelfde plek psies dezelfde gebeurtenis ,maar dan andersom