U rijdt met 160km per uur langs een renault 4, mag dat?
Laten we het op je en jij houden ...
En ja ik reed met 160 km/h in tegengestelde richting langs deze R4F6 ... hiervoor wil ik natuurlijk even mijn excuses aanbieden maar toen ik vrijdag remde met een collega achter me reed hij de achterkant van mijn bus in mekaar (gelukkig maar een Vivaro met 2244 km op de teller) dus remmen vond ik even geen optie ... maar nogmaals mijn excuses en ik weet zeker dat de bestuurder van de R4F6 geen erg in mij heeft gehad
Helmertje schreef:Gisteren op de nachtegaallaan in Eindhoven een witte 4 met blauw nummerbord, heel vaag, iets van OJ-55-23 of zo. En hier in sprang capelle een blauwe 4 (G)TL bij taxibedrijf bax.
Ja das die van mij dus.... met een portugees nummerbord, nog! OJ-23-53 zal het nummerbord geweest zijn!
Ik spotte op zondag 31 juli, ring amsterdam een rode GTL. Al toeterend werd ik ingehaald.... kunnen die dingen zo hard! mijn toeter weigerde op dat moment, doet het nu weer! groet
Gisteren tegen 12.45 uur, in Heemstede, in een zijstraat van het Raadhuisplein, een glimmende rode 4, met de clubsticker achterop
En in de Allerhande, bij een artikel over de oer Franse baguette, op de achtergrond een foto van de oer Franse 4
Vandaag rond een uurtje of 2 met mijn witte GTL voorrang verleend aan en vervolgens achter aangesloten bij witte oude 4, met op de achterkant in mooie schrijfletter "Harrie". De achterste zijruitjes waren dicht (nog nooit gezien); hier stond ook "Harrie" op. Op de weg van Doorn naar Maarn. Vriendelijk gezwaaid en bij afscheid getoeterd...
Vandaag mijn F6 Renaultica weer eens in de tuin zien staan. Staat er ook al weer 2 maanden te staan. Nog een muis erin gezien die nog een hap uit de stoel gebeten heeft en de motor nog maar eens gestart. Sloeg meteen aan...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Vandaag voor het eerst sinds maanden weer eens in de 4 (blauwe GTL) naar m'n werk en nog voordat ik de A10 op reed (opr. 105) zat er al een donkerblauwe 4 achter me. Geweldig! Even naar elkaar gezwaaid. Hij zat achter me en ergens bij de A2 zag ik em niet meer...
Ik had deze al een keer eerder gezien maar zat toen in onze burgerbak dus was zwaaien zinloos.