Hanz schreef:net terug van vakantie uit Frankrijk, bedroevend weinig gespot eigenlijk behalve wat nieuw spul (clannen en savannen).
Eh, niets mis met een Savane of Clan natuurlijk, en nieuw is hier een erg relatief begrip. Maar het is inderdaad wel jammer dat je die leuke modelletjes uit de jaren 60/70 bijna nooit tegenkomt.
Vorig jaar heb ik trouwens nog wel veel viertjes gespot in Frankrijk! Je hebt toch niet alleen over de autoroutes gereden?
Meest memorabel: boek van Martin Bril 'De franse slag' waarin hij zegt 'bij een eigen huis in Frankrijk hoort veel rijden. Het beste doe je dat in een auto die bij het huis hoort, bij voorkeur een 2cv, een peugeotje, een renault 4 of een acadiane'
Hulde aan Martin Bril voor dit inzicht! Welk Peugeotje zou er eigenlijk bedoeld worden? Een 104 misschien?
op marktplaats staan er twee en de l'est in vlaardingen
heeft een break staan voor veel geld. en op www.golden-years.nl
staat een 204 break.
ik heb nog wel een 304 coupe te koop.
in welke staat.....
ik zou het niet weten heb de auto al meer dan twee jaar
niet gezien, maar destijds toen ik haar wegzette
zat er laswerk aan de bodem.
diede
Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
Ik zag vandaag in Remunj een tomaat rode GTL rijden. Ik moest gelijk denken aan die in de zelfde kleur die ik van-de-week aan stukjes geslepen heb, maar heb 'm toch maar niet aangeboden om hetzelfde met die te doen...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Rik schreef:das een bekende in Tilburg, staat service-apres-vente op, leuk ding, is van iemand die een tijdje terug zich heeft aangemeld op het forum.
dus wie weet horen we er nog wat van!
Dat is dus de mijne!
Hij is trouwens wit met een blauwe en een oranje baan aan de onderzijde , daarboven staat service-apres-vente.
Hij reed al door Tilburg toen ik hem kocht.
Ik woon zelf in Baarle-Nassau , maar kom vaak in Breda en Tilburg , dus toeter de volgende keer maar even dan zwaai ik wel terug.
Renault-groeten van Thierry
Ivo 4 schreef:Vandaag om half zes. Ben ik bijna thuis zie ik TWEE blauwe 4 tjes aan de overkant van de Burgwal (Haarlem)rijden.
Hoorde de tuuuuuter te laat maar zag jullie wel.
Net [18.21uur] op knopunt Batadorp reed in de richting Eindhoven een blauwe gtl met witte strepen op de motorkap. Zwaailamp nog aangezet, maar had niet de indruk dat het genoegen wederzijds was.
Gespot in Amsterdam op de lijnbaansgracht: een blauwe gtl geparkeerd bij een fitnesscentrum, gezien vanaf de overkant van het water.
Wij zaten op het balkon bij vrienden en deze zeiden nuchter dat 'die 4' daar altijd staat....
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Vanmiddag om 15.50 uur op de ring van Alkmaar, een beige gtl komend van de Nollenweg.
Ik zat in de 19 op de andere rijbaan, desondanks hebben Niels, Maartje en ik uitbundig gezwaaid!
Maaike
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.