hahaha
Nee, eigenlijk kick ik op alle auto's met een beetje charmant uiterlijk! Maar daar hoort het viertje zeker bij!!
Veel oude wagentjes vind ik erg leuk! Er zijn echter weinig nieuwe auto's/modellen die mij bekoren (altijd natuurlijk enige uitzonderingen daargelaten, helaas vallen die altijd buiten mijn budget )
Op de A73 tussen Horst en Blerick, richting Blerick op 7 juli om ongeveer 17.00 uur, een turquoise R4GTL. Uitbundig gezwaaid! Het was Frans Schreurs, een clublid uit Baarlo!
Gisteren op de A 28 richting Apeldoorn toen we daar een witte vier voorbij zagen razen! Hij ging de A 28 op en direct de volgende afslag er weer af Volgens mij begon het kenteken met 69...... Heb wel gezwaaid, maar zat in de Alfa ..........
Gisteren op de nachtegaallaan in Eindhoven een witte 4 met blauw nummerbord, heel vaag, iets van OJ-55-23 of zo. En hier in sprang capelle een blauwe 4 (G)TL bij taxibedrijf bax.
Vandaag om half zes. Ben ik bijna thuis zie ik TWEE blauwe 4 tjes aan de overkant van de Burgwal (Haarlem)rijden.
Hoorde de tuuuuuter te laat maar zag jullie wel.
Vanmorgen (A58 d8 ik) een witte f4/6 met een blauwe en gele streep meen ik,zeker weten een blauwe en een tekst erin,iets van "huppeldepup avant vente of vendu"
Kzag em te laat eigenlijk en er dook net een busje voor.
Vorige week in Amsterdam bij Schellingwoude bij de woonboten een blauwe 4 F4 voorzien van R4club sticker. en afgelopen donderdag in Heemstede bij zo'n occassie dealert een mooie strakke 4 TL dacht ik tevens voorzien van stickert
net terug van vakantie uit Frankrijk, bedroevend weinig gespot eigenlijk behalve wat nieuw spul (clannen en savannen). Meest memorabel: boek van Martin Bril 'De franse slag' waarin hij zegt 'bij een eigen huis in Frankrijk hoort veel rijden. Het beste doe je dat in een auto die bij het huis hoort, bij voorkeur een 2cv, een peugeotje, een renault 4 of een acadiane'
En ook nog de Rough Guide natuurlijk:
Gisteren terwijl ik op weg was om de aandrijf assen te laten vervangen op het verlengde van de Nachtegaal straat in Utrecht voor het eerst in mijn viertje een viertje gespot met bestuurder!!!.
Een rode bestel, vriendlijk zwaaien en weer door.
en nu is het zaak het beestje te onderhouden!
417 gtl 84...