roest

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Remkault

roest

Bericht: # 60050Bericht Remkault »

Ik heb een R4 GTL uit '85 die een aantal roestige, maar ook krokante plekken heeft aan de bodem/balken, en die wil ik graag laten maken. Is er in Noord-Holland iemand die dit soort reparaties voor een schappelijke prijs uitvoeren kan ( en wil )?
otogazzi
Contacteer:

Bericht: # 60060Bericht otogazzi »

ha weer iemand uit alkmaar! (we worden nog eens net zo enthousiast als tilburg :lol: :D )

Probeer 2xr5lecar eens. zit in amsterdam (tegenwoordig)
Maar die heeft het voorlopig we een beetje druk met andere zaken. :wink:

Is het véél werk of valt het wel mee?

groeten Nico
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Remkault

Bericht: # 60062Bericht Remkault »

Hallo. Of het veel werk is kan ik slecht beoordelen, volgens mij ben je met het juiste gereedschap al op de helft.
De slechtste plekken zitten voor aan de langsliggers, boven de kriksteunpunten, direct achter de voorwielkasten ( daar begon het wat te kraken bij het opkrikken ). Inmiddels wat opengewerkt, en kijk nu tegen een gave binnenkant van de balk aan. Laswerk dus, en dat kan ik niet.
Verder is de buitenste silentblokhouder van het linker achterwiel ook krokant. Kan deze vervangen worden zonder dat de draagarm uitgebouwd hoeft?
Kortom, vlgns mij is er nog hoop. Groet, Remkault
otogazzi
Contacteer:

Bericht: # 60064Bericht otogazzi »

Remkault schreef:Verder is de buitenste silentblokhouder van het linker achterwiel ook krokant. Kan deze vervangen worden zonder dat de draagarm uitgebouwd hoeft?
Volgens mij moet dan, om er een beetje fatsoenlijk bij te kunnen, de hele as er onder vandaan. maar ik kan het mis hebben.
En het silentblock weer aan de as krijgen is ook geen klein klusje, is het niet Schoapke? :cry:
groet Nico
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Plaats reactie