Gisteren (19 juni) bij asperen een beige viertje met een vrouw met een hele leuke hoed erin (met bloemen enzo). Kon helaas niet zwaaien, zat op de motor.
Rik schreef:
Maar naar Mundial geweest? Of naar het Wk of naar de vliegshow?
WK..
Hotelletje in het centrum gepakt, heerlijk gegeten en ;s ochtends vroeg weer terug naar het koele noord Holland.
Leuke stad trouwens: Tilburg..
Maaike
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
zojuist reed collega Geurtsen achter me in zn viertje. een mintgroene en een lichtblauwe (met franse platen) reden dus in optocht van raalte naar heeten.
Afgelopen zaterdag reed ik in Midwoud en zag in de verte een R4 aan komen rijden en ik dacht:IK OOK EINDELIJK. Maar het was een bekende nl. 1 van mijn favoriete schoonzoons!
Krankzinnigheid is erfelijk: je krijgt het van je kinderen
nou spot ik nooit een 4tje op de weg, maar iedere avond voor onze eigen deur Lilly, Max, Dievanmij, alles GTL-letjes en de R5
Telt dit ook? (alleen zwaait er nooit iemand terug)
In Den Hout, vandaag 22 juni, omstreeks 19.00 uur. Een witte Clan (GTL), 63-NS-TN,
op de parkeerplaats (berm) van het. Pannekoeckershuys.
Hebben meteen maar een hapje gegeten en gezocht wie er bij deze 4 thuis hoorde
Ik zag dinsdag een blauwe F6, TV-TN-56, in Den Haag iets voorbij snackcar "de Vrijheid" en gister een bordeau rode 4 met chrome grille op de N44 bij de BP-pomp, rijdend richting A'dam.