Eindelijk mijn eerste r4: barely made it home!

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Rik

Bericht: # 59445Bericht Rik »

waar is de onderkant dan slecht?
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Tanja & Maus

Bericht: # 59446Bericht Tanja & Maus »

Je moet dee tweede link hebben! (geschreven vier, niet 4)
En inderdaad, Rik, een chroom randje, zou niet misstaan. Eerst de diagnose afwachten.
Autootje spuit namelijk zwarte spetters uit de uitlaat en de koelvloeistof is leeg, alleen nog wat roestige rotzooi bleeft over :cry:
Ik hoop dat ie gauw beter wordt.

@Rik:

Balken lijken redelijk, wel een gaatje volgens mij maar de bodem is op meerdere plekken gelast en op sommige plekken gaten... :oops:
________4
a-t-1

Bericht: # 59549Bericht a-t-1 »

Hij ziet er goed uit! Mooi schoon onder de motorkap en glimmend gewassen. (Zul je zelf ook wel gedacht hebben.)
Die eerste mankementen horen bij je eerste viertje. Bij mij brak binnen een week één van de scharnieren van de achterklep... :cry: Gelukkig was 2xR5lecar zo aardig me uit de brand te helpen. :lol: :lol:
Ik zou wel goed voor 'm zorgen vanaf nu. Zorg dat er koelvloeistof en olie in zitten. De leek in mij zegt toch dat autootjes zonder koelvloeistof meestal niet gelukkig zijn.
En hou ons op de hoogte!
Tanja & Maus

Bericht: # 59647Bericht Tanja & Maus »

Vandaag bij de garage geweest en breng em volgende week voor wat klusjes en voorkeuring APK. t lijkt voorlopig een goede koop geweest! :D
________4
Plaats reactie