maarten k schreef:vanmorgen op de ring zwolle. een (licht) blauwe Clan met vrouwelijke bestuurder die niets leek te zien
had ze zo'n dikke brillenglazen op dan???
ja joh, niet normaal meer
nee natuurlijk niet, ik bedoel dat ze haar eigen weghelft interessanter vond dan de middenberm en alles aan de linkerkant daarvan....
en later nog een 4 gezien toen ik richting Groningen reed (en daar een spijker in mn rechtervoorband had toen ik weer naar huis wilde). En nee Rik, die tweede 4 die dag zag mij ook niet......
Vanmiddag omstreeks 12.30 uur op de A12 tussen Arnhem en Ede: een beige GTL (richting Ede), kenteken NH-nogwat als ik het goed gezien heb . Geen wederzijdse spot , want m'n R4 stond in Nijmegen (at the office) en ik bevond me opnieuw in dat voertuig waarin ik liever niet gespot wens te worden (zonder ster in de voorruit ).
Gespot vandaag (vrijdag 17 juni), omstreeks 20.50 uur, ter hoogte van de afrit Sneek op de A28 en witte R4F4 (of F6) met rood wit geblokte gordijnen. R4 reed in de richting van Heerenveen.
Mijn eerste auto - een nissan! Helaas nog geen R4 gevonden!
Ter hoogte van Utrecht, een lichtblauwe gtl met druk bellende dame erin. Op de A12 omstreeks 17.30 ofzo. Had een clubsticker, maar zag ons niet waarschijnlijk. Erg leuk om rijdend in een 4tje een 4tje te zien
Overigens heeft Bart in Breda (Yellowsub op het forum) ook nog een rode F4 staan maar daar zit nog wel wat werk aan, maar wie weet wil ie dat wel voor jullie doen en dan heb je een op wens gemaakt F4tje!
vanochtend rond de klok van half tien een blauwe R4 met een kenteken wat begon met HH-64-?? ofzoiets, reed op de ringbaan oost ter hoogte van jeruzalem.
Ik was undercover in de megane break, dus heb maar niet getuuuuuuuuut.
Zag gisteravond een reclame van Volkswagen voorbij komen en we dachten daarin ook de neus en gril van een grasgroene R4 te zien voorbij komen, in zeer gedeukte vorm, dat wel Zijn wij de enigen die het gezien hebben, was het verbeelding of is het echt waar?
Behalve in Tilburg: daar hebben we afgelopen zaterdag geen 4tje gezien maar wel 5 lelijke eendjes!
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.